همایشها و نمایشگاه ها

معرفی جانشین های جنجالی خودرو های معروف خارجی

طبق گزارش سالانه ای که وزارت صمت منتشر نموده، 7 خودروی تازه قرار است به وسیله خودروسازان عرضه گردد. تقریبا همه این خودرو ها از نمونه اولیه شان در نمایشگاه های مختلف رونمایی شده و جزئیاتی از آن ها هم اعلام شده است.

20 فروردین 1402

نمایشگاه پزشکی آسیا، سنگاپور آگست 2018نمایشگاه پزشکی آسیا، سنگاپور آگست 2018 (MEDICAL FAIR ASIA)

نمایشگاه پزشکی آسیا- سنگاپور آگست 2018 (MEDICAL FAIR ASIA)نمایشگاه پزشکی آسیا- سنگاپور آگست 2018(MEDICAL FAIR ASIA) بازگشتی قابل انتظار در آگست 2018 خواهد داشت. معتبرترین و متمایزترین رویداد صنعت پزشکی و سلامت در مرکز اجلاس مارینا بی سندز واقع در سنگاپور برگزار خواهد شد. دوازدهمین...

18 آذر 1401

نمایشگاه کتاب سال آینده به شهر آفتاب خواهد رفت؟

زیرساخت ها در شهر آفتاب در حال آماده شدن است و به گفته بعضی از مسئولان سال آینده می توان نمایشگاه کتاب را در شهر افتاب برگزار کرد.

9 آبان 1401

تقدیر معاون وزیر ارتباطات از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک از طریق ایرانسل

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح جمعه 3 دی از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 بازدید کرد.

24 تیر 1401

بدترین عادات غذایی که خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهند

دفعه بعد که می نشینید و برنامه ریزی برای وعده های غذایی هفتگی را انجام می دهید ممکن است بخواهید مطمئن شوید که مواد غذایی موجود در لیست شما میزان زیادی فولات (ویتامین ب 9) و سایر انواع ویتامین ب را در خود جای داده اند.

22 تیر 1401

اتفاقات خوبی در حوزه دانش بنیان با تصویب قانون جهش فراوری رخ می دهد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه اینوتکس 2022 گفت: با تصویب قانون جهش فراوری اتفاقات خوبی در حوزه دانش بنیان رخ می دهد و این موضوع اتفاق بسیار بزرگی در حوزه فناوری است.

12 تیر 1401

درون اولین هواپیمای خصوصی ایلان ماسک

اولین هواپیمای خصوصی ایلان ماسک داسو فالکون 900 بی 26 میلیون دلاری بود که او آن را پیش از میلیاردر شدن اش خریده بود.

11 تیر 1401

راهنمای خرید در هنگ کنگ (قسمت سوم)

راهنمای خرید در هنگ کنگ، شما را با برترین بازارها و منطقه ها خرید این شهر آشنا می نماید. با خبرنگاران همراه باشید.

20 اردیبهشت 1401

اجاره کاخ و بناهای تاریخی برای ساخت سریال ها و فیلم ها اکیدا ممنوع است

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، اجاره کاخ و بناهای تاریخی برای ساخت سریال ها و فیلم ها اکیدا ممنوع است.

30 بهمن 1400

هتل های لوکس مسکو (قسمت دوم)

مسکو شهری پر از دیدنی های چشم گیر و جاذبه های بی نظیر است که همیشه مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این شهر زیبا اقامتگاه ها و هتل های باشکوه و لوکس بسیاری دارد و در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم به معرفی هتل های لوکس آن بپردازیم.

29 بهمن 1400

اشتیاق فراوان روسیه نسبت به گردشگری کرواسی

نمایشگاه HTZ که اکنون در روسیه در حال برگزاری است، نظر کارشناسان گردشگری روسیه و کشورهای دیگر جهان را به خود جلب کرده است.

24 بهمن 1400

روزشمار: 10 شهریور؛ شروع جنگ جهانی دوم

جنگ جهانی دوم در 10 شهریور سال 1318 شمسی شروع شد. این جنگ دومین جنگ فراگیر است که علاوه بر اروپا، در بخش های گسترده ای از قاره آسیا و آفریقا تأثیرات مخرب عمده ای بر جای گذاشت و ایران را نیز درگیر خود کرد .

22 بهمن 1400

تاکید سفیر کشورمان در توکیو بر لزوم تقویت تعاملات فرهنگی و گردشگری ایران و ژاپن

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن ضمن دیدار با استاندار گیفو، بر لزوم تقویت تعاملات فرهنگی و گردشگری در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم دو کشور با آداب و رسوم یکدیگر تاکید نمود.

18 بهمن 1400

طرح اولیه خودروی هوشمند و خودران بیوک رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، نمایشگاه خودرو گوانجو اخیراً در چین برگزار شده و یکی از محصولات جالبی که در آن به نمایش عایدی به بیوک تعلق داشت.

16 دی 1400

احیای بنیاد شعر و ادبیات داستانی مطالبه شاعران بود

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره دلایل شروع به کار مجدد بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان بعد از گذشت نزدیک به دو سال از ادغام سه موسسه زیر مجموعه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی...

30 آبان 1400

دلایل جویدن ناخن در بچه ها و بزرگسالان

جویدن ناخن عوارض جسمی و عاطفی زیادی را به همراه دارد. قرمزی و زخم شدن اطراف پوست ناخن ها می تواند باعث خونریزی و عفونت شود و جدا از خود ناخن، به دندان ها و حتی لثه ها هم آسیب می رساند. گاهی باکتری ها و ویروس ها از انگشتان دست به صورت و دهان منتقل می شود...

29 آبان 1400

بازاریابی دیجیتالی با هزینه کمتر سبب شکوفایی اقتصاد می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دبیرخانه کنگره صنعت و بازارسازهای نوین در آئین رونمایی از پوستر کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین حسین پور بشاش رئیس کنگره گفت: به علت شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا، تحریم ها و رکود مالی، بسیاری از صنایع در کشور...

24 شهریور 1400

استعداد خورشید برای خاموش کردن اینترنت همه دنیا!

لایو ساینس- براندون اسپکتور: یک طوفان خورشیدی سهمگین میتواند ارتباط کابل های نوری زیردریا ها و اقیانوس ها را که کشور های دنیا را به هم متصل می نماید قطع کند و تقریبا سراسر زمین برای زمان قابل توجهی آفلاین کند.

19 شهریور 1400

اعلام اسامی 14 شرکت مجری پاویون ایران در ستاد اکسپو 2020 دبی

ستاد اکسپو 2020 دوبی طی اطلاعیه ای باتوجه به تحویل موقت پاویون ایران و شروع اقدامات اجرایی و محتوایی در سالن های مربوط به کشور، خاطرنشان کرد: پاویون مربوط به ایران جز هشت پاویون برتر در بین 198 کشور دنیا است.

31 مرداد 1400

پیش بینی قیمت خودرو تا سرانجام تابستان ، خودرو بخریم یا نخریم؟

پیش بینی قیمت خودرو همواره براساس میزان تقاضا است. در حال حاضر تقاضا برای خرید خودرو بالا گرفته و خودرو دوباره گران شده است.

19 مرداد 1400
تعداد: (74)