سرمایه انسانی مهم ترین رکن رشد و بالندگی هر کشور است

به گزارش وبلاگ آپلود، دبیر مجمع رقابت های تخصصی فن اورد گفت: مجمع فن اورد با ایجاد شغل های جدید و دوره های آموزشی در کوشش برای سامان بخشیدن به چرخه اشتغال در کشور است.

سرمایه انسانی مهم ترین رکن رشد و بالندگی هر کشور است

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ آپلود محمد حسین قمری دبیر مجمع رقابت های تخصصی فن اورد، در آئین افتتاحیه مجموعه رقابت های تخصصی فن آورد که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های بین المللی صداسیما برگزار گردید، بیان نمود: سرمایه انسانی مهم ترین رکن در رشد و بالندگی هر شرکت و حتی کشور است. نیروی انسانی می تواند عامل موفقیت یا شکست هر شرکتی باشد.

دبیر مجمع رقابت های تخصصی فن اورد گفت: مجمع، تقاضای شرکت های نیازمند به نیروی انسانی را شناسایی و تجمیع می نماید و سپس نیروی انسانی را مهارت سنجی نموده و به شرکت ها معرفی می نماید. سالانه چند 10 هزار میلیارد تومان صرف آموزش هایی می گردد که برای تربیت نیروی انسانی ماهر کافی نیست. چرخه آموزش تا اشتغال در بیشتر حوزه ها کامل نیست.

وی اضافه کرد: فن اورد با ایجاد شغل های جدید و دوره های آموزشی سعی نموده تا این چرخه را به نحوی سامان ببخشد. سال جاری با توجه به شیوع کرونا، شرایط استخدام و جذب نیرو دشوارتر شده است. سال جاری تقاضای استخدام دو برابر سال های قبل شده و به 18 هزار نفر رسیده است.

قمری بیان نمود: فن اورد با سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه صنعت شریف قراردادهایی برای برگزاری دوره های آموزشی و مهارت افزایی نیروی انسانی منعقد نموده است.

4021/4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "سرمایه انسانی مهم ترین رکن رشد و بالندگی هر کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه انسانی مهم ترین رکن رشد و بالندگی هر کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید