بازاریابی دیجیتالی با هزینه کمتر سبب شکوفایی اقتصاد می گردد

به گزارش وبلاگ آپلود به نقل از دبیرخانه کنگره صنعت و بازارسازهای نوین در آئین رونمایی از پوستر کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین حسین پور بشاش رئیس کنگره گفت: به علت شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا، تحریم ها و رکود مالی، بسیاری از صنایع در کشور با مشکل فروش روبرو شده اند که ما کوشش نموده ایم با استفاده از پژوهشهای کاربردی و راهکارهای عملیاتی در زمینه فضای دیجیتال مارکتینگ اقداماتی را جهت یاری به صنایع مختلف و توسعه اشتغال دانش آموختگاه دانشگاهی انجام دهیم.

بازاریابی دیجیتالی با هزینه کمتر سبب شکوفایی اقتصاد می گردد

در ادامه کامران کیانی منش دبیر علمی کنگره با بیان این نکته که فعالان حدود 15 رشته از صنایع کوچک، میانه و عظیم به طور کلی از اهداف و مخاطبان در کنگره صنعت و بازارسازهای نوین هستند، گفت: صنایع پزشکی، کشاورزی،معدنی،فلزی و غیرفلزی، صنعت بانک و بیمه ،ساختمان و... از جمله رشته صنایع هدف محسوب می شوند.

کیانی منش، رییس دانشگاه عالی انفورماتیک ایران اضافه نمود: بعضی از صنایع گام هایی را جهت افزایش فروش خود با استفاده از فضای دیجیتال شروع نموده اند و بعضی از صنایع هم همچنان به صورت سنتی، تدریجاً به سمت فروش های آنلاین رفته اند؛ لذا هدف ما این است که به وسیله کنگره، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه جنبی این کنگره در حوزه دیجیتال به صورت علمی و عملی یاری کنیم تا صنایع بتوانند در این شرایط رکود مالی، فروش خود را افزایش دهند.

سارا شفیعی دبیر اجرایی کنگره هم با اشاره به اینکه نخستین کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین 15 تا 18 اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد، گفت: این کنگره به صورت بین المللی و با حضور فعالانی از صنایع کشورهای همسایه و بعلاوه کشورهای اروپایی به صورت مجازی و حضوری برپا خواهد شد.

شروین مسگرها دبیر کنگره اعلام نمود: این کنگره با حمایت وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی ایران و بعلاوه دانشگاه های علوم پزشکی ،شرکت شهرک های صنعتی و سازمان هایی مانند سازمان محیط زیست وتوسط دانشگاه جامع علمی کاربردی انفورماتیک ایران در جزیره کیش برگزار می گردد.

مرتضی اسلام زاده عضو شورای عالی کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت وبازارسازهای نوین، دستاورد این کنگره را توسعه و رونق فراوری، جهش صادرات دانسته و نتیجه آنرا گامی موثر در تبدیل علم به ثروت با اثربخشی ارتباط صنعت و دانشگاه اسم کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازاریابی دیجیتالی با هزینه کمتر سبب شکوفایی اقتصاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازاریابی دیجیتالی با هزینه کمتر سبب شکوفایی اقتصاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید