نرم افزار و اپلیکیشن

موتور جستجوی تازه گوگل، تغییر بنیادین در دنیای اینترنت

گوگل مشغول توسعه یک موتور جستجوی کاملاً نو مبتنی بر هوش مصنوعی است. بعلاوه این شرکت روی ویژگی های هوش مصنوعی نوی برای موتور جستجوی فعلی اش کار می نماید.

28 فروردین 1402

حضور همراه اول در نخستین کنگره موبایل ایران

نخستین کنگره موبایل ایران با حضور همراه اول به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران شروع به کار کرد.

26 اسفند 1401

10 واقعیت ناخوشایند درباره اقتباس از بازی های ویدیویی

بازی های ویدیویی در اشکال، مقدار ها و ژانرهای مختلف هر ساله به بازار عرضه می شوند اما واقعیت این است که تنها تعداد کمی از آن ها داستان پردازی خوب و شخصیت های متقاعدکننده ای دارند و این دسته از آثار خوراک خوبی برای اقتباس های سینمایی و تلویزیونی هستند....

3 اسفند 1401

میراث هاگوارتز رکورد بیشترین تعداد بیننده در توییچ را شکست

بازی نقش آفرینی هاگوارتز لگسی بالاخره پس از مدت ها انتظار منتشر شد و رکورد بیشترین بیننده در توییچ را برای یک بازی تک نفره شکست.

24 بهمن 1401

اپلیکیشن های مخفی گوشی اندرویدی؛ راه های دسترسی کدامند؟!

بسته به برند گوشی اندرویدی شما مخفی کردن اپلیکیشن ها در قفسه برنامه ها می تواند فرآیندی آسان یا سخت باشد! به طور مشابه، چک کردن برای پیدا کردن اپلیکیشن های مخفی نیز می تواند بسته به مدل گوشی شما به سادگی یا به سختی انجام گردد.

5 بهمن 1401

اسکرین شات در واتس اپ غیرممکن می شود!

واتس اپ گزینه رسانه ناپدیدشونده را یک سال پیش معرفی کرد و در آن زمان به کاربران یادآوری کرد اگر دریافت کننده پیام از تصاویر و ویدیو های اشتراک گذاری شده از طریق آن ها اسکرین شات بگیرد، نمی توانند متوجه شوند.

2 شهریور 1401

تقدیر معاون وزیر ارتباطات از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک از طریق ایرانسل

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح جمعه 3 دی از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 بازدید کرد.

24 تیر 1401

قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیمکارت های شاتل موبایل

به گزارش بازرگانیخبرنگاران، قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم کارت هوشمند شاتل موبایل که پیش از این و برای نخستین بار در ایران، به طور آزمایشی در 21 استان کشور پیاده سازی شده بود، از امروزدر دسترس تمامی مشترکین این اپراتور، در سراسر ایران قرار...

6 تیر 1401

اینستاگرام صفحه شخصی بهادری جهرمی را فیلتر کرد

اینستاگرام صفحه شخصی سخنگوی دولت را به علت تبریک روز پاسدار مسدود کرد.

23 اردیبهشت 1401

بازی موبایل وارکرفت سال آینده عرضه خواهد شد

حدود یک سال پیش اکتیویژن و بلیزارد (Activision / Blizzard) تأیید کردند که نسخه موبایل بازی وارکرفت (Warcraft) را خواهند ساخت. این طور که به نظر می رسد این بازی قرار است رایگان باشد. حال در گزارش اقتصادی سه ماهه اخیر اعلام شد که این کمپانی حداقل یکی از عناوین در حال ساخت...

23 اردیبهشت 1401

شفافیت و دولت الکترونیک راه مبارزه با فساد است

خبرگزاری خبرنگاران- معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: یکی از راه های مبارزه با فساد، ایجاد شفافیت و استقرار دولت الکترونیک است که این موضوع به خوبی در حوزه بیمه بیکاری اجرایی شده است.

19 بهمن 1400

پیشران ها و عوامل کلیدی در آینده پژوهی

انجمن های علمی دانشجویی شهرسازی دانشگاه گیلان و فردوسی مشهد جلسه ای با عنوان پیشران ها و عوامل کلیدی در آینده پژوهی را برگزار می نماید.

13 بهمن 1400

احساس تنهایی می کنید؟ در خانه نمانید!

اگر احساس تنهایی می کنید به بیرون از خانه بروید. این نتیجه پژوهشی تازه است که نشان می دهد تماس با طبیعت در منطقه ها شهری می تواند احساس تنهایی را تا 28 درصد کاهش دهد.

11 بهمن 1400

به روزرسانی اندروید 11 برای گوشی های نوکیا 5.4 شروع شد

مدتی پیش، نوکیا 5.3 به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد، اکنون هم به روزرسانی جدیدی برای نوکیا 5.4 به بازار عرضه می گردد.

12 شهریور 1400

5 روش حل مشکل احراز هویت وای فای در اندروید هنگامی که دستگاه ما به اینترنت وصل نمی شود

گاهی اوقات ممکن است گوشی تلفن همراه شما به شبکه وای فای وصل نشود؛ حتی شبکه ای که متعلق به خودتان است و بارها به آن وصل شدید و راحت از اینترنت استفاده کردید.

5 شهریور 1400

مجوز پرواز مجدد برای بوئینگ 737 مکسی که 346 نفر را به کام مرگ کشاند

اداره فدرال هوانوردی ایالات متحده رسما خاطرنشان کرد مجوز پرواز مجدد هواپیمای بوئینگ 737 مکس صادر شده است؛ این هواپیما مدت ها پیش به علت دو سقوط مرگبار از خطوط هوایی خارج شده بود.

30 مرداد 1400

برترین اپلیکیشن برای مانیتور مصرف اینترنت موبایل و وای فای در اندروید

تقریبا با فاصله زیاد می توان گفت اپلیکیشن GlassWire برترین ابزار برای مانیتور و مدیریت مصرف اینترنت موبایل در اندروید است.

29 مرداد 1400

120 شهر در شرایط قرمز کرونایی

تهران (پانا) - آخرین رنگ بندی کرونا در کشور که از چهارشنبه 16 تیرماه به روز می شود، اعلام شد و بر اساس آن 120 شهرستان در شرایط قرمز کرونایی قرار می گیرند.

31 تیر 1400

برترین جاروبرقی های روباتیک 2021

هر روز بر تعداد وسایل هوشمند افزوده می شود و در این میان روبات های جاروبرقی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. کاربر می تواند هنگامی که بیرون از خانه حضور دارد، این روبات را از راه دور فعال کند و کاملاً هم بر عملکرد آن نظارت داشته باشد. مجله خبری زد دی نت در...

8 تیر 1400

اغراق ایلان ماسک در خصوص رانندگی خودران تسلا

در سندی که به تازگی فاش شده به نظر می رسد که ایلان ماسک در خصوص فناوری کاملا خودران تسلا اغراق نموده است و این اولین بار نیست که این اتفاق می افتد.

1 تیر 1400
تعداد: (55)