بازی رایانه ای و کنسول بازی

10 واقعیت ناخوشایند درباره اقتباس از بازی های ویدیویی

بازی های ویدیویی در اشکال، مقدار ها و ژانرهای مختلف هر ساله به بازار عرضه می شوند اما واقعیت این است که تنها تعداد کمی از آن ها داستان پردازی خوب و شخصیت های متقاعدکننده ای دارند و این دسته از آثار خوراک خوبی برای اقتباس های سینمایی و تلویزیونی هستند....

3 اسفند 1401

میراث هاگوارتز رکورد بیشترین تعداد بیننده در توییچ را شکست

بازی نقش آفرینی هاگوارتز لگسی بالاخره پس از مدت ها انتظار منتشر شد و رکورد بیشترین بیننده در توییچ را برای یک بازی تک نفره شکست.

24 بهمن 1401

بازی موبایل وارکرفت سال آینده عرضه خواهد شد

حدود یک سال پیش اکتیویژن و بلیزارد (Activision / Blizzard) تأیید کردند که نسخه موبایل بازی وارکرفت (Warcraft) را خواهند ساخت. این طور که به نظر می رسد این بازی قرار است رایگان باشد. حال در گزارش اقتصادی سه ماهه اخیر اعلام شد که این کمپانی حداقل یکی از عناوین در حال ساخت...

23 اردیبهشت 1401

اولین دویل می کرای به نینتندو سوییچ می آید

شرکت بازی سازی کپ کام خبر داده است که برنامه دارند اولین قسمت مجموعه بازی های دویل می کرای (Devil May Cry) را روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه کنند. اطلاعات بیشتری از بازی ارایه نشده، ولی کپ کام گفته است که می توانیم تابستان انتظار عرضه بازی Devil May Cry را روی سوییچ...

27 تیر 1398

طارمی: برای تیم ملی بردن مهمتر از گل نخوردن است

به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی در گفتگویی با کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره برد مقابل چین و صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم و دل مردم را شاد کردیم. بازی خوبی بود که هم گل داشت هم موقعیت گل.

12 خرداد 1398

دامغانی: بازی در ورامین، سخت ترین بازی ما خواهد بود

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: دیدار با شهرداری ورامین، سخت ترین بازی ما در نیم فصل خواهد بود چون سرمربی تیم حریف در واقع دو تیم کاملاً آماده در اختیار دارد.

10 خرداد 1398

جنارو گتوسو: می خواهیم مانند دیدار با یوونتوس مقابل جنوا بازی کنیم، نباید از اشتباه بترسیم

جنارو گتوسو، سرمربی تیم فوتبال میلان کوشش همه جانبه بازیکنانش برای پیروزی مقابل جنوا را مورد تأکید قرار داد.

9 خرداد 1398

وعده شفر از ترکیه: استقلال جدید را می سازیم

او امیدوار است، به نیم فصل دوم و موفقیت های تازه برای آبی ها. وینفرد شفر با تمجید ازنحوه عملکرد بازیکنانش خصوصا جوانان این تیم ابراز امیدواری کرد که با ادامه تمرینات به مرز آمادگی برسند تا در نیم فصل بعدی رضایت خاطر طرفداران را به دست بیاورند. استقلال...

7 خرداد 1398

محمد علیپور: بازنشسته نیستم و می توانم 4 سال دیگر در فدراسیون انجمن های ورزشی بمانم

محمد علیپور، رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی موضوع بازنشستگی اش را رد کرد و گفت: می تواند یک دوره دیگر به ریاستش ادامه دهد.

30 اردیبهشت 1398

پنجعلی: رکورددار حضور در جام ملت ها هستم

پنحعلی یکی از مدافعان ماندگار فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است. چهره ای که از یاد هم نسل هایش نرفته است. محمد پنجعلی در مورد شرایط تیم ملی در جام ملت های آسیا می گوید: بازی های سختی در پیش داریم به خصوص اینکه فوتبال ما از نظر امکانات و هزینه ها به هیچ...

26 اردیبهشت 1398

منتقدان پرسپولیس، همکارانِ باشخصیت کی روش وقتی قلعه نویی با سه بازیکن غیرمجاز 7 امتیاز گرفت

جدیدترین متنی که کی روش منتشر نموده، تحسین از مربیانی است که برای حفظ اصول، ارزش ها و منافع فوتبال برمی خیزند و می جنگند.قلعه نویی در زمره این مربیان است اما نامی از برانکو و کریمی دیده نمی گردد.

18 اردیبهشت 1398

لیست پرمایه کی روش: کسی جا نماند فهرست اولیه تیم ملی برای جام ملت ها خانزاده در تیم منتخب هفته خانزاده در تیم منتخب

سلائق مختلف است و از همه لیست ها هم می توان انتقاد کرد اما کی روش همه دارایی فوتبال ایران را دیده و نام شان را در لیست 35 نفره نوشته. بنابراین انتقاد از او و اسامی بازیکنان حاضر در فهرست منطقی نیست.

16 اردیبهشت 1398

جوردی آلبا: توپ طلا یک دروغ است

جوردی آلبا، مدافع چپ بارسلونا معتقد است حق لیونل مسی چیزی بیشتر از کسب رتبه پنجمی در رده بندی توپ طلای سال جاری فرانس فوتبال بود.

15 اردیبهشت 1398

پارس جم تیم خوبی است، در همه مسابقات برای پیروزی می جنگیم

به گزارش خبرنگاران، محمد تقوی عصر شنبه در سرانجام مسابقه پارس جنوبی جم و تراکتورسازی تبریز گفت: در مسابقه امروز همه کوشش خود را برای پیروزی به کار گرفتیم و خشبختانه موفق به پیروزی شدیم.

8 اردیبهشت 1398

باگ فال آوت 76 گیمرها را نامیرا نموده است

ساخته های شرکت بازی سازی بتسدا با باگ ها و مسائل بزرگ غریبه نیستند؛ طوری که به باگ های بتسدا عادت نموده ایم و کم و بیش با آن ها کنار آمده ایم. با این حال، با باگ ها کنار آمده ایم چون بازی های بتسدا نقش آفرینی های بزرگ تک نفره هستند، نه یک بازی آنلاین چند...

27 فروردین 1398

کومان از دلیل تساوی ارزشمند تیمش گفت

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از تساوی برابر آلمان پرداخت.

22 فروردین 1398

فوتبال دنیا، اشتباه عجیب داور بازی بارسلونا - بتیس در تنظیم گزارش بازی

فوتبال دنیا – داور مسابقه اخیر تیم های فوتبال بارسلونا و بتیس در لالیگا، در توضیح وقایع این بازی اشتباه عجیبی مرتکب شده است.

15 فروردین 1398