200 رأس گوسفند به نیت سلامتی زائران در خراسان رضوی قربانی می گردد

به گزارش وبلاگ آپلود، سلمان دانشور دوشنبه صبح در مراسم طرح صدقه و قربانی برای سلامتی زائر در پایگاه احسان جاده ای روستای کاهک داورزن اظهار کرد: این نهاد برای اولین بار در کشور به پاس 40 سال اعتماد مردم و نیکوکاران به کمیته امداد به نیت سلامتی زائران با مشارکت مردم استان قربانی می نماید و گوشت آن در کمترین زمان ممکن بین نیازمندان شهرستان توزیع می گردد.

200 رأس گوسفند به نیت سلامتی زائران در خراسان رضوی قربانی می گردد

وی اضافه کرد: طرح نوروزی 20-20 برای اولین بار توسط کمیته امداد خراسان رضوی در حال اجراست که از 20 اسفندماه شروع و تا 20 فروردین ادامه دارد و انجام قربانی با هدف تشکر از مردم و به نیت سلامتی زائران رضوی در نوروز سال جاری در 45 پایگاه انجام و گوشت حاصل از قربانی بین نیازمندان محل توزیع می گردد.

قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: پیش بینی می گردد با مشارکت خیران 200 رأس گوسفند به نیت سلامتی زائران در مبادی ورودی استان قربانی می شوند و اجرای این برنامه از طرح 20-20 کمیته امداد خراسان رضوی در سه مرحله انجام می گردد و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان محل به صورت متمرکز در سطح استان صورت می گیرد.

دانشور توضیح داد: مردم اساس و محور در کمیته امداد هستند و نیکوکاران با مشارکت در طرح های مختلف این نهاد به یاری نیازمندان می روند به طوری که نقش این نهاد فقط حلقه واسط بین نیکوکاران و نیازمندان است.

وی گفت: نیکوکاران سرمایه های عظیم انسانی در کمیته امداد محسوب می شوند که یاری کردن به نیازمندان علاوه بر ترویج فرهنگ خیر، ایجاد همدلی، فرهنگ سازی، عدالت اجتماعی را توسعه می دهد و در نوروز سال جاری 45 پایگاه احسان جاده ای توسط این نهاد ایجاد شده است تا علاوه بر جذب مشارکت های مردمی، نسبت به قربانی برای سلامتی زائران امام رضا (ع) اقدام گردد.

وی ادامه داد: امروز شش رأس دام به منظور صدقه برای سلامتی زائران و مسافران نوروزی در ورودی به استان، قربانی و بین نیازمندان توزیع شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "200 رأس گوسفند به نیت سلامتی زائران در خراسان رضوی قربانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 رأس گوسفند به نیت سلامتی زائران در خراسان رضوی قربانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید