دروازه ورودی خراسان آماده میزبانی از زائران نوروزی می گردد

به گزارش وبلاگ آپلود، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، دروازه ورودی خراسان آماده میزبانی از زائران نوروزی می گردد.

دروازه ورودی خراسان آماده میزبانی از زائران نوروزی می گردد

محمد عبدالله زاده ثانی، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داورزن اضافه کرد: در راستای آمادگی برای استقبال از مسافران نوروز 1401 نخستین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان داورزن برگزار گردید.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داورزن ادامه داد: شهرستان داورزن همیشه در طول تاریخ به عنوان دروازه خراسان نقش خدمات دهی به زائران و مسافران را عهده دار بوده و باید زائران که وارد خراسان می شوند، رنگ و بوی سرزمین خورشید را در داورزن احساس نمایند.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان داورزن با اشاره به نقش اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان در خدمات دهی به زائران و مسافران اظهار کرد: به منظور هم افزایی توان خدمات دهی به زائران و گردشگران آقا علی بن موسی الرضا(ع) ستاد خدمات سفر شهرستان داورزن با 9 کمیته و با حضور فرماندار و مسئولان کمیته ها در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید و احکام اعضا ستاد در اتمام جلسه به مسئولان کمیته تحویل داده شد.

عبدالله زاده ثانی با اشاره به ظرفیت های گردشگری این شهرستان گفت: آسیاب های آبی، کاروانسراهای تاریخی بین راهی، مساجد قدیمی، یخدان ها، آتشکده آذر برزین مهر، روستاهای قدیمی مزینان و باشتین، منطقه ها ییلاقی و آبشارهای منطقه بفره و کویر بعضی از آثار تاریخی و طبیعی شهرستان داورزن است.

او اضافه کرد: داورزن بیش از 250 اثر تاریخی، طبیعی و معنوی دارد که 77 اثر از این تعداد در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

منبع: همگردی

به "دروازه ورودی خراسان آماده میزبانی از زائران نوروزی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه ورودی خراسان آماده میزبانی از زائران نوروزی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید