نکات مهم سفر به آنتالیا که باید درباره آن بدانید

به گزارش وبلاگ آپلود، سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار یکی از بهترین گزینه ها برای سفر ایرانیان است زیرا تایلند با طبیعت زیبا و معابد تاریخی خود برای همه گردشگران مجذوب کننده است.

نکات مهم سفر به آنتالیا که باید درباره آن بدانید

بعد از نزدیک به دو سال که از شیوع کرونا می گذرد، با آغاز به باز شدن مرزها برای گردشگری در تمام جهان، مردم آغاز به برنامه ریزی برای تعطیلات خود می کنند و بار دیگر به نقاط مختلف جهان سفر می کنند. آنتالیا از شهرهایی است که به دلیل ساحلی بودن و آب و هوای مناسب از مقاصد مجذوب کننده برای سفر خارجی است. در این مطلب به نکات سفر به آنتالیا می پردازیم.

نمایی از شهر آنتالیا

برنامه ریزی برای تعطیلات در آنتالیا

یکی از مقصدهایی که در بین ایرانیان محبوب است، کشور ترکیه، به ویژه شهر تفریحی- ساحلی آنتالیا است. آنتالیا در جنوب ترکیه قرار گرفته است و دروازه ورود به سواحل مدیترانه است. شکی نیست که آنتالیا به دلیل داشتن آب های آبی شفاف، ارزش محبوبیت و کسب لقب ساحل فیروزه ای دارد.

چه به تنهایی سفر کنید، چه با گروهی از دوستان چه به عنوان یک خانواده یا یک زوج هستید، آنتالیا چیزهای زیادی برای ارائه دارد. می توانید روز خود را در ساحل کاپوتاش یا قایق سواری در رودخانه در دره کوپرولو بگذرانید. غذاهای خوشمزه ترکی را در یک رستوران سنتی امتحان کنید یا به یک سفر یک روزه به شهرهای باستانی پرگه، آسپندوس و سیده بروید. در نهایت، ممکن است بخواهید در طول تعطیلات خود از آنکارا که تنها یک ساعت با هواپیما از آنتالیا فاصله دارد، دیدن کنید.

اگر می خواهید به آنتالیا سفر کنید، توصیه می کنیم از تورهای گردشگری استفاده کنید. قیمت تور آنتالیا نسبت به سایر روش های فر مقرون به صرفه تر است. هزینه سفر به آنتالیا با توجه به هتلی که انتخاب می کنید و همچنین نرخ پرواز فرق دارد. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به اینکه سفر به این شهر به صورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره UALL مخصوصا در منطقه ها لارا، کمر و بلک باشید.

نکات مهم برای سفر به آنتالیا

آنتالیا با داشتن طبیعت زیبا و سواحل خوب و هتل های با کیفیت از شهرهای مجذوب کننده ترکیه است. در آنتالیا شما این شانس را خواهید داشت که فرهنگ سنتی ترکیه را نیز تجربه کنید! پس بیایید نگاهی به نحوه سفر به آنتالیا و نکات سفر به آنتالیا بیاندازیم تا بتوانید تجربه بهترین سفر را داشته باشید.

انتخاب ایرلاین از نکات مهم سفر به آنتالیا

بهترین کاری که می توانید هنگام رفتن به آنتالیا انجام دهید این است که مستقیما به فرودگاه بین المللی آنجا بروید. ایرلاین های داخلی معمولا به شهرهای اطراف آنتالیا پرواز دارند و ادامه جهت را باید به صورت زمینی طی کنید. پروازهای ایرلاین های خارجی و ایرلاین های ترک معمولا به مقصد فرودگاه آنتالیا پرواز دارند. اما قیت این پروازها گران تر است. فرودگاه آنتالیا تنها 11 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، بنابراین تاکسی بهترین گزینه است. به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی، آن را از قبل رزرو کنید.

اقامت در یک هتل برتر در آنتالیا

هنگامی که قصد سفر به آنتالیا را دارید، هتل های زیادی را می توانید انتخاب کنید. چیزی برای هر بودجه و هر سبک مسافری وجود دارد. هتل های برتر مانند هتل ریکسوس پریمیوم، دلفین ایمپریال و شروود اکسکلوسیو همه چیزهایی را که برای اقامتی راحت و لذت بخش نیاز دارید را در اختیار خواهند داشت. علاوه بر این، شما گزینه های زیادی را برای اقامت در اختیار دارید. هر کدام از هتل ها در منطقه ها مختلف آنتالیا قرار دارند و تفریحات متنوعی مانند پارک آبی و ساحل اختصاصی را به شما ارائه می دهند.

هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

آب و هوای مناسب را تجربه کنید

آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در دریای مدیترانه و نزدیک به آسیا، آب و هوای بسیار خوبی برای بخش زیادی از سال دارد. نوروز، بهار، تابستان و اوایل پاییز از بهترین زمان ها برای سفر به آنتالیا هستند. البته تابستان در آنتالیا گرم است. اما با گرم شدن هوا تفریحات بیشتری را ارائه می دهد. نوروز، بهار و اوایل پاییز در آنتالیا آب و هوای معتدل تری را تجربه خواهید کرد.

اگر قصد سفر در نوروز را دارید به شما تور نوروز را پیشنهاد می کنیم. در تعطیلات نوروز بازار سفرهای داخلی و خارجی به خصوص برای ترکیه بسیار داغ می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید تا بتوانید سال را با خاطره هایی خاص آغاز نمایید. سفر خود را با تورهای نوروز مهرپرواز تجربه نمایید تا خاطره ای بی نظیر و فوق العاده را برای خود و خانواده خود بر جای بگذارید.

از شهر قدیمی دیدن کنید

بزرگترین جاذبه آنتالیا شهر قدیمی است. این شهر باستانی که بیش از 2000 سال از عمر خود می گذرد، مجذوب کنندهیت زیادی دارد. اولین بار در سال 200 قبل از میلاد ساخته شد و در طول زمان به حاکمان و مهاجران مختلفی تغییر یافت، از جمله اینکه از طریق امپراتوری روم تسخیر شد. هر گروه معماری و سبک خاص خود را به ارمغان آورده است و آن را به مکانی زیبا برای بازدید تبدیل کرده است. می توانید ساعت ها در خیابان های سنگ فرش شده پرسه بزنید تا غذاهای محلی و قهوه ترک را به وفور پیدا کنید.

آبشارهای آنتالیا را ببینید

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی آنتالیا، آبشار کورشونلو است. این آبشار حدود 20 کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد، اما این سفر همیشه ارزشش را دارد. این آبشار بر روی یکی از شاخه های رودخانه آکسو قرار گرفته است که در آن شاخه از فلات آنتالیا به دشت های ساحلی پایین می ریزد. نه تنها این، بلکه از طریق جنگل های درختان سرسبز احاطه شده است. این یک زیبایی طبیعی است که اگر به منطقه آنتالیا بروید نمی توانید آن را از دست بدهید.

آبشار کورشونلو آنتالیا

تفریحات ساحلی آنتالیا

البته، اگر بخواهید، هر شهر ساحلی بزرگ دارای سواحل شنی فراوانی برای استراحت است. ساحل لارا به عنوان یکی از زیباترین ساحل های منطقه شناخته می شود و هزاران نفر روز خود را صرف آفتاب گرفتن و استراحت در آب شفاف اقیانوس می کنند. اگر به سواحل علاقه دارید، این ساحل و سواحل دیگر آنتالیا مانند بلک، کاش و کنیالتی را از دست ندهید.

از موزه های آنتالیا دیدن کنید

موزه آنتالیا، همانطور که انتظار دارید، پر از تاریخ غنی است. از آنجایی که شهر و منطقه بسیار قدیمی است، هزاران اثر از دوران ماقبل تاریخ تا مدرن در آنجا وجود دارد. اگر می خواهید کمی بیشتر در مورد منطقه یاد بگیرید. یا فقط خود را با اطلاعات تاریخی شگفت انگیز شگفت زده کنید، به سادگی نمی توانید این موزه را از دست بدهید.

آنتالیا یکی از زیباترین مکان هایی است که می توانید از آن دیدن کنید. برای سفر امروز خود برنامه ریزی کنید، پشیمان نخواهید شد. این راهنمای کوتاه به آنتالیا به شما کمک می کند تا زمانی که در آنجا هستید بهترین زمان ممکن را داشته باشید. خود را پیدا کنید که در یک هتل برتر در یک آب و هوای مدیترانه ای عالی اقامت داشته باشید.

شما می توانید برای کاهش هزینه سفر از پکیج های تور مقرون به صرفه در مهرپرواز را رزرو کنید. لیست قیمت تورهای خارجی آژانس مسافرتی مهرپرواز با توجه به ارائه پکیج های متنوع بسیار مقرون به صرفه است. زیرا می توانید مناسب ترین هتل را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای مقرون به صرفه داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

منبع: همگردی

به "نکات مهم سفر به آنتالیا که باید درباره آن بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم سفر به آنتالیا که باید درباره آن بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید