موسیقی

موتور جستجوی تازه گوگل، تغییر بنیادین در دنیای اینترنت

گوگل مشغول توسعه یک موتور جستجوی کاملاً نو مبتنی بر هوش مصنوعی است. بعلاوه این شرکت روی ویژگی های هوش مصنوعی نوی برای موتور جستجوی فعلی اش کار می نماید.

28 فروردین 1402

لامبورگینی رولتو 2024 معرفی گردید؛ جایگزینی هیبریدی برای اونتادور افسانه ای

شرکت ایتالیایی لامبورگینی همیشه به علت فراوری دیوانه کننده ترین ابرخودرو ها شناخته شده است. لامبورگینی اونتادور برای حدود یک دهه پرچمدار محصولات گاو خشمگین ایتالیایی بود و اکنون خودرو جایگزین آن با نام لامبورگینی رولتو (Revuelto) معرفی شده است. لامبورگینی...

10 فروردین 1402

نکات سفر تک نفره به دور جهان ، نکات مهم برای گردشگران درونگرا

این حقیقت که سفر کردن یک راه فوق العاده برای خودشناسی و یاد گرفتن بیشتر در خصوص جهانست، یک راز نیست و همه آن را می دانند. اما تک نفره سفر دور جهان برای کسانی که شخصیت هایی درونگرا و تودار دارند و خیلی اهل معاشرت نیستند، مسائل متمایزی بهمراه دارد. اما اگر...

8 بهمن 1401

فیلم گرگینه در شب؛ هدیۀ متفاوت مارول برای هالووین

گرگینه در شب (Werewolf by Night) داستان کوتاه و جمع و جوری است که با جلوۀ بصری متفاوت، بازی های خوب و موسیقی تاثیرگذارش یکی از بهترین آثار استودیوی مارول در سال 2022 است.

16 مهر 1401

بهترین موزه های پاریس فرانسه

شهر پاریس، بسیار شیک، ظریف و زیبا است. در آنجا، موزه های فوق العاده ای وجود دارند که آثاری ارزشمند و مجذوب کننده را به نمایش می گذارند و علاقه مندان به هنر و تاریخ می توانند شاهد آثاری گران بها باشند.

23 مرداد 1401

راهنمای تنها سفر کردن را بدانید

با رعایت کردن نکاتی که در ادامه به شما می گوییم هم قادر خواهید بود که به تنهایی سفر کنید و هم از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

21 مرداد 1401

کارگاه آموزشی سازشناسی برگزار می گردد

تهران (پانا) - شایا اسدی از برگزاری کارگاه آموزشی ساز شناسی در اواخر فروردین ماه امسال اطلاع داد.

1 تیر 1401

تکذیب شایعه لغو کنسرت های موسیقی

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تکذیب شایعه لغو کنسرت های موسیقی که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت عدم برگزاری کنسرت در نیمه دوم ماه رمضان به سبب ایام پرفیض قدر تا آستانه عید سعید فطر سنت همه ساله بوده است.

24 خرداد 1401

جمیز کامرون هم به معترضان به اسکار پیوست

شماری از مطرح ترین چهره های هالیوودی از جمله جیمز کامرون، به معترضانی پیوستند که با تصمیم نو اسکار مخالف هستند.

24 اردیبهشت 1401

راهنمای خرید در هنگ کنگ (قسمت سوم)

راهنمای خرید در هنگ کنگ، شما را با برترین بازارها و منطقه ها خرید این شهر آشنا می نماید. با خبرنگاران همراه باشید.

20 اردیبهشت 1401

6 تمرین نوروپلاستیسیتی برای از بین بردن اضطراب

نوروپلاستیسیته ممکن است به شما اجازه دهد تا در سطح ساختاری مغز خود برای بهبود علائم اضطراب کار کنید. مغز شما چیز زیبایی است. از دوران کودکی به بعد، این یک ماشین یادگیری پیچیده است که به شما یاری می نماید تا در بسیاری از چالش های زندگی پیمایش کنید. اما گاهی...

15 اردیبهشت 1401

اجاره کاخ و بناهای تاریخی برای ساخت سریال ها و فیلم ها اکیدا ممنوع است

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، اجاره کاخ و بناهای تاریخی برای ساخت سریال ها و فیلم ها اکیدا ممنوع است.

30 بهمن 1400

Tbolt 20 Pro؛ یک لپ تاپ گمنام با مشخصات پرچمدار

شرکت چینی تکلست Teclast که در زمینه ساخت لپ تاپ و دیگر محصولات کامپیوتری فعال است، اخیراً از جدیدترین لپ تاپ خود با نام Tbolt 20 Pro رونمایی نموده که نسبت به لپ تاپ های قبلی این شرکت، شاهد ارتقای قابل توجه در بخش های مختلف بوده است.

11 شهریور 1400

اعلام اسامی 14 شرکت مجری پاویون ایران در ستاد اکسپو 2020 دبی

ستاد اکسپو 2020 دوبی طی اطلاعیه ای باتوجه به تحویل موقت پاویون ایران و شروع اقدامات اجرایی و محتوایی در سالن های مربوط به کشور، خاطرنشان کرد: پاویون مربوط به ایران جز هشت پاویون برتر در بین 198 کشور دنیا است.

31 مرداد 1400

آنالیز شیائومی می بند 6؛ برنده ای بی چون و چرا

شیائومی به تازگی از جدیدترین مچ بند سلامتی خود با نام می بند 6 رونمایی کرد (در بعضی مناطق از این محصول با نام می اسمارت بند 6 یاد می گردد). گجتی که در راستای ادامه فرایند موفقیت آمیز نسل های گذشته به بازار آمد تا بار دیگر شاهد محصولی ارزشمند، با امکانات فراوان...

14 اردیبهشت 1400

درمان استرس با 10 روش آسان

درمان استرس امروزه به وسیله روش های گوناگونی به خصوص به وسیله داروهای شیمیایی و روان درمانی انجام می گردد، با این حال برای درمان استرس راه های بسیار کارآمد دیگری از جمله ورزش، صحبت کردن، تنفس صحیح، شنیدن موسیقی و ... وجود دارد.

1 اسفند 1399

با این عینک هوشمند موسیقی گوشی کنید

عینک های صوتی هوشمند Revel Tune روش جدیدی برای گوش دادن به موسیقی با صدای بلند و بدون احتیاج به بلندگو محسوب می شوند. این عینک ها طراحی مشابهی با عینک های رایج دارند و به لحاظ ارگونومیک راحتند.

22 بهمن 1399

فیلم کوتاه عوارض خروج آماده نمایش می گردد

فیلم کوتاه عوارض خروج به نویسندگی و کارگردانی سعید حسنلو آخرین مراحل فنی خود را به اتمام رساند و آماده نمایش می گردد.

14 بهمن 1399

پویا نیک پور: ریاضت از موسیقی حذف شده

خبرگزاری خبرنگاران-پویا نیک پور می گوید: اداره کردن ارکسترهای بزرگ از سوی تهیه کننده کار دشواری است و بودجه بیشتری می طلبد در این بین تهیه کنندگان جوانی که صرفا به سودشان فکر می کنند، قدرت، شهامت و سواد لازم برای ورود به این عرصه را ندارند.

4 آذر 1399

بی تاب بلقیس منتشر شد، اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری آندره الحاج لبنانی

قطعه تصویری بی تاب بلقیس شامل اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری آندره الحاج لبنانی منتشر شد.

23 آبان 1399
تعداد: (35)