کاهش 2 میلیون دلاری بودجه فدراسیون ووشو، اردوهای آماده سازی بازی های آسیایی از فروردین 93 آغاز می شود

به گزارش وبلاگ آپلود، مهدی علی نژاد بعد از ظهر شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان هرمزگان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های فدراسیون ووشو در سال 93 ، بیان داشت: اردوهای آماده سازی تیم ملی ووشو برای حضور در بازی های آسیایی سال 2014 کره جنوبی از 17 فروردین 93 آغاز می شود و امیدواریم ورزش ووشو همانند دوره گذشته بتواند مدال های طلای خوبی را برای کاروان ورزشی ایران کسب کند.

کاهش 2 میلیون دلاری بودجه فدراسیون ووشو، اردوهای آماده سازی بازی های آسیایی از فروردین 93 آغاز می شود

وی ادامه داد: همچنین دومین دوره المپیک جوانان نیز مرداد ماه سال 93 برگزار می شود که برای کسب سهمیه این رقابت ها، تیم ووشوی جوانان کشورمان در این هفته به رقابت های قهرمانی جوانان جهان در ترکیه اعزام می شوند.

رئیس فدراسیون ووشو اضافه کرد: مسابقات جام جهانی ووشو نیز با حضور مدال آوران جهانی در اندونزی برگزار می شود که تیم ایران 3 سهمیه در بخش مردان و 3 سهمیه در بخش بانوان خواهد داشت.

علی نژاد در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت مالی و بودجه فدراسیون ووشو، گفت: در سال 89 که بازی های آسیایی گوانجو برگزار گشت، بودجه فدراسیون ووشو 2 میلیون و 500 هزار دلار بود اما در سال های 91 و 92 این رقم به 500 هزار دلار رسیده که با توجه به منطق ریاضی ما باید در بازی های آسیایی 2014 تنها یک پنجم رقابت های 2010 در ووشو مدال کسب کنیم.

وی گفت: اما هرچه اوضاع به لحاظ مالی سخت تر شده، ما نیز سخت تر کار کرده ایم، به گونه ای که تعداد مدال های طلای ما در مسابقات جهانی ووشو هرسال افزایش یافته است.

رئیس فدراسیون ووشو اضافه کرد: در بازی های آسیایی گذشته ما از چهار مربی اهل کشور چین در تیم ایران استفاده کردیم که امسال به علت مسائل مالی نمی توانیم از آنها بهره ببریم و تنها یک مربی چینی در بخش بانوان خواهیم داشت و همچنین نتوانستیم تورنمنت مورد نظر خود را در ایران برگزار کنیم.

علی نژاد گفت: با توجه به تمامی این مسائل به نتیجه دریافت تیم ووشو در بازی های آسیایی امیدواریم و هدف ما کسب مدال های طلای بیشتر نسبت به گذشته است.

وی شرح داد: در سال 91 فدراسیون توانسته بود به هیئت های ووشوی استان ها کمک مالی کند اما در سال 92 به علت کمبود اعتبار نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاهش 2 میلیون دلاری بودجه فدراسیون ووشو، اردوهای آماده سازی بازی های آسیایی از فروردین 93 آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 2 میلیون دلاری بودجه فدراسیون ووشو، اردوهای آماده سازی بازی های آسیایی از فروردین 93 آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید