مراجعه 309 بیمار به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ آپلود، طی 24 ساعت گذشته، 309 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه داشته اند.

مراجعه 309 بیمار به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ آپلود از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طی 24 ساعت گذشته، 309 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی، سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 28 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

او اضافه نمود: در شبانه روز گذشته، نتیجه تست شش نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و سه نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید-19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

بیشتر بخوانید

جزایری افزود: هم اکنون 66 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 38 نفر مثبت قطعی و بقیه در انتظار پاسخ نتایج آزمایش ها برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او گفت: طی 24 ساعت گذشته، هیچ مورد نو فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری یک هزار و 755 نفر است.

جزایری توضیح داد: هم اکنون هشت بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

او ادامه داد: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان بروجن در شرایط رنگ بندی زرد و شهرستان های اردل، بن، سامان، فارسان، شهرکرد، لردگان، کوهرنگ، کیار و خانمیرزا در شرایط آبی قرار دارند.

ع

وبلاگ آپلود چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مراجعه 309 بیمار به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراجعه 309 بیمار به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید