لیست پرمایه کی روش: کسی جا نماند فهرست اولیه تیم ملی برای جام ملت ها خانزاده در تیم منتخب هفته خانزاده در تیم منتخب

به گزارش وبلاگ آپلود، سلائق مختلف است و از همه لیست ها هم می توان انتقاد کرد اما کی روش همه دارایی فوتبال ایران را دیده و نام شان را در لیست 35 نفره نوشته. بنابراین انتقاد از او و اسامی بازیکنان حاضر در فهرست منطقی نیست.

لیست پرمایه کی روش: کسی جا نماند فهرست اولیه تیم ملی برای جام ملت ها خانزاده در تیم منتخب هفته خانزاده در تیم منتخب

انتقاد غیر منطقی از لیست کی روش

امیر اسدی ، فهرست 35 نفره کارلوس کی روش، بهترین فهرستی است که منتشر شده و نام قریب به اتفاق ستاره های فوتبال ایران نیز در آن به چشم می خورد. بازیکنانی که هر یک به دلایل مختلف- اعم از فنی و اخلاقی- توسط کی روش به فهرست اولیه راه پیدا نموده و مورد توجه سرمربی قرار گرفته اند.

سلائق مختلف است و از همه لیست ها هم می توان انتقاد کرد اما کی روش جز یک مورد، همه دارایی فوتبال ایران را دیده و نام شان را در لیست 35 نفره نوشته. بنابراین انتقاد از کی روش و اسامی بازیکنان حاضر در فهرست تیم ملی، نه تنها منطقی نیست بلکه غیرمنطقی هم هست.

  • فهرست اولیه تیم ملی برای جام ملت ها

    نه فرشید اسماعیلی و عزت پورقاز و نه فرشید باقری و آرمین سهرابیان، هیچ یک از این ها نمی توانند مدعی حضور در لیست تیم ملی باشند. دلیلش هم تعیین است. چون هیچ یک از این بازیکنان در سطح بالاتری نسبت به هم پستی های خود در تیم ملی قرار ندارند. به عنوان نمونه در پست فرشید باقری، تیم ملی بازیکنانی نظیر امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، علی کریمی و احمد نوراللهی را در اختیار دارد. بازیکنانی که به احتمال فراوان در فهرست نهایی کی روش نیز قرار می گیرند. بنابراین انتقاد از کی روش برای دعوت نکردن بازیکنی مانند فرشید باقری، چندان منطقی نیست.

    یا نمونه های دیگر. عزت پورقاز در سطح بالاتری واقع شده است یا محمدرضا خانزاده که در الاهلی درخشیده و حتی چند هفته متوالی به تیم منتخب لیگ ستارگان راه یافته؟ آرمین سهرابیان چطور؟ آیا او که چند هفته است به دلیل آسیب دیدگی بازی نمی کند، برای سمت چپ خط دفاع بهتر از میلاد محمدی، احسان حاجی صفی یا حتی سعید آقایی است؟

    • خانزاده در تیم منتخب هفته

    • خانزاده در تیم منتخب

      تنها موردی که می توان درباره اش از کارلوس کی روش سوال کرد، شجاع خلیل زاده است. مدافع اماده ای که این فصل را کم نوسان و کم نقص کار نموده و یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس بوده. شجاع برای حضور در فهرست 35 نفره کی روش، نه از مدافعانی چون محمدحسین کنعانی زادگان سطح فنی پایین تری داشت و نه محمدرضا خانزاده. مدافع پرسپولیس می توانست در فهرست کی روش جایگاهی به دست بیاورد اما انگار که مصاحبه چند سل قبل او هنوز در ذهن سرمربی تیم ملی باقی مانده. وگرنه گذر از این مدافع، آن هم در مقطع زمانی فعلی کمی عجیب بود. البته همه را به حساب سلیقه کی روش می گذاریم و اینکه شاید مدافعان دیگر، خواسته های فنی او را بهتر و موثرتر اجرا می نمایند.

      انتقاد دیگر مربوط به دعوت نشدن حتی یک بازیکن از پدیده است. با احترام به این تیم شگفتی ساز و بازیکنانش، آیا می توان اشکان دژاگه را کنار گذاشت و امین قاسمی نژاد را به تیم ملی دعوت کرد؟ یا یوسف بهزادی، دروازه بان این تیم. آیا در حد و اندازه های علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، حسین حسینی و رشید مظاهری است؟ پاسخ شما قطعا منفی خواهد بود.

      فهرست مربیان، در تمام جهان همیشه با انتقاد رو به رو می گردد اما کارلوس کی روش نام بازیکنانی را در لیست خود نوشته که نه می توان از آن ها خرده گرفت و نه انتقادی متوجه شان کرد. این 35 بازیکن را کی روش با دقت کامل انتخاب نموده و همین باعث شده تا لیست او، پرمایه باشد. فهرستی کامل که می تواند تیم ملی را پس از مدت ها در جام ملت های آسیا به موفقیت برساند.

      12

منبع: ایران ورزشی

به "لیست پرمایه کی روش: کسی جا نماند فهرست اولیه تیم ملی برای جام ملت ها خانزاده در تیم منتخب هفته خانزاده در تیم منتخب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست پرمایه کی روش: کسی جا نماند فهرست اولیه تیم ملی برای جام ملت ها خانزاده در تیم منتخب هفته خانزاده در تیم منتخب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید