ادعای داریوش مصطفوی: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا اتفاق خوبی است!

به گزارش وبلاگ آپلود، رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

ادعای داریوش مصطفوی: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا اتفاق خوبی است!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آپلود، داریوش مصطفوی در مورد ایرادهایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل گهر گرفته است به رادیو تهران گفت: این ایرادها ورزشی، پرسنلی، حقوقی، تاسیساتی و ساختمانی است. مثلاً در یک قسمت از تیرک دروازه، چمن، جایگاه وبلاگ آپلود، حمام، سونا و… ایراد گرفته اند. باشگاه های ما این ایرادات را رفع نموده اند. کنفدراسیون آسیا دو بازرس دارد. یکی از آنها یک شرکت آلمانی است که شرایط را آنالیز نموده است. این همان شرکتی است که باشگاه هایی مثل منچستریونایتد و دورتمند را بازرسی نموده و این گزارش ها را داده است.

رئیس کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا اضافه کرد: مهمترین ایراد پول خواکین و کالدرون بوده است که پرداخت شده ولی به درد نمی خورد چون در تاریخ مقرر نبوده است. این را هم شما می دانی و هم من. با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا این درک را نداشته که ما در شرایط تحریمی هستیم.

مصطفوی در پاسخ به این سئوال که آیا روز دوشنبه که مهلت پایانی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه های ایران است اتفاق بدی می افتد؟ گفت: اتفاق بد وجود ندارد. سال ها به ما گفتند مالکیت دو باشگاه را از زیر نظر دولت خارج کنید تا یک وزیر رئیس مجمع دو باشگاه نباشد. چند سال داد می زنیم آقای وزیر و آقای رئیس جمهور! اما کاری نکردند. شاید برای بخش های دیگر نموده باشند ولی برای ورزش و فوتبال کاری نکردند. اگر نموده بودند 478 صفحه گلایه از کنفدراسیون آسیا نداشتیم. بله برخی هایش از سوء مدیریت است. در این 20 سال نتوانستیم برای استقلال و پرسپولیس مجمع جداگانه داشته باشیم.

مصطفوی تاکید نمود: شما می گویید اتفاق بد؛ من می گویم اتفاق خوب. باید از یک جایی آغاز کنیم. نمی گویم خدایی نانموده استقلال و پرسپولیس که 40 میلیون طرفدار دارند به آسیا نروند. خدا خودش می داند چه کار می نماید! این مورد 50-50 است. شاید حرف ما را قبول ننمایند. دیروز هم در فدراسیون فوتبال جلسه داشتیم. رئیس فدراسیون یاری کرد ولی یک چیزهایی دست فدراسیون و کمیته های بدوی و استیناف نیست مثل مالکیت مشترک و 600 میلیارد بدهی مالیاتی. تیم های حقوقی باشگاه ها دارند 14 ایراد را آنالیز می نمایند. شاید - دفاعیه باشگاه ها- مورد پذیرش قرار بگیرد، شاید هم نگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ادعای داریوش مصطفوی: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا اتفاق خوبی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای داریوش مصطفوی: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا اتفاق خوبی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید