علی حسینی: روز به روز بهتر می شوم، به امید المپیک تمرین می کنم

به گزارش وبلاگ آپلود، وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: هیچ ورزشکاری نمی خواهد به مسابقه ای برود که نتیجه ضعیف از خود باقی بگذارد اما من برای از دست ندادن المپیک مجبور شدم با آن سطح از آمادگی به قهرمانی آسیا بروم.

علی حسینی: روز به روز بهتر می شوم، به امید المپیک تمرین می کنم

سعید علی حسینی در تبادل نظر با وبلاگ آپلود درباره عملکردش در مسابقات قهرمانی آسیا که پیروز نشد رکوردهای بالایی به ثبت برساند، اعلام کرد: من از ناحیه کمر آسیب دیدگی داشتم اما حتماً هم باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کردم در غیر این صورت شانسی برای رفتن به المپیک دیگر نداشتم. مطمئناً هیچ ورزشکاری نمی خواهد به مسابقه ای برود که نتیجه ضعیف از خود باقی بگذارد اما شرایط من به گونه ای بود که مجبور شدم که با آن سطح از آمادگی به مسابقات بروم و کوشش کردم المپیک را از دست ندهم.

او ادامه داد: اکنون شرایط خوبی دارم و روز به روز تمرینات بهتری را پشت سر می گذارم و ان شاءالله تا مسابقات دنیای کوشش می کنم بهتر از این شوم.

علی حسینی در خصوص انتظاری که از وزنه برداران برای کسب نتیجه خوب در قهرمانی دنیا وجود دارد، گفت: همه ملی پوشان کوشش می نمایند بهترین نتیجه را کسب نمایند و باعث افتخار ایران شوند و فکر می کنم می توانیم بهتر از سال گذشته در مسابقات قهرمانی دنیا ظاهر شویم.

او در خصوص اینکه چقدر این شانس را برای خودش قائل است تا به المپیک برود، توضیح داد: هر کسی اینجا هست کوشش می نماید عضو تیم ملی در المپیک باشد من هم امیدوارم که الان در اردوی تیم ملی هستم و تمام کوششم را می کنم تا المپیکی شوم.

وزنه بردار فوق سنگین ایران با اشاره به در پیش بودن انتخابات و توقعی که از رییس آینده دارد، گفت: هر کسی در حد خودش کوشش می نماید شرایط خوبی را برای وزنه برداری ایجاد کند ما هم دعا می کنیم هر کسی رییس می گردد بتواند برنامه هایش را عملی کند.

او در پاسخ به این پرسش که برای لیگ برتر با تیمی قرارداد می بندد ،گفت: اگر تیمی باشد با آن قرارداد می بندم اما متاسفانه تیم زیادی نیست.

نایب قهرمان بازی های آسیایی در خصوص پاداش بازی ها و گلایه ای که بعضی ورزشکاران نسبت به مبلغ آن داشتند نیز گفت: حواله ها به دستمان رسیده است. ما کاری از دستمان برنمی آید و فقط کوشش می کنیم مردم را شادمان کنیم اما اینکه مسئولان چگونه با ورزشکاران رفتار می نمایند دیگر خودشان می دانند و خدایشان.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "علی حسینی: روز به روز بهتر می شوم، به امید المپیک تمرین می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی حسینی: روز به روز بهتر می شوم، به امید المپیک تمرین می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید