شیوه نامه جدید نقل وانتقال برون مرزی فدراسیون هندبال

به گزارش وبلاگ آپلود، شیوه نامه جدید نقل وانتقال بین المللی (برون مرزی) فدراسیون هندبال منتشر شد.

شیوه نامه جدید نقل وانتقال برون مرزی فدراسیون هندبال

به گزارش وبلاگ آپلود و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، شیوه نامه جدید نقل وانتقال بین المللی (برون مرزی) فدراسیون هندبال برای بازیکنان و کلیه کارشناسان و مدیران عامل باشگاه ها به شرح زیر است:

ماده 1 : براساس بررسی های صورت گرفته درباره شرایط و کیفیت لیگ های کشورهای مختلف دنیا که در رشته ورزشی هندبال صاحب سبک و دارای لیگ های پویا و معتبری هستند و همچنین تحقیقات و بررسی های بعمل آمده توسط صاحب نظران و کارشناسان فنی رشته ورزشی هندبال در سطح کشور، بازیکنان مجازند در صورت درخواست و پیشنهاد لازم از کشورهای تعیین شده براساس فرمت زیر در رده های سنی بزرگسالان و در سطح A انعقاد قرارداد کنند:

تبصره: درباره قاره های آسیا و آفریقا براساس جایگاه و شرایط باشگاه و در نهایت با نظر فدراسیون هندبال تصمیم گیری خواهد شد.

ماده 2: فرم ITC صرفاً جهت تیم متقاضی توسط فدراسیون هندبال صادر می شود و بازیکن حق انتقال به باشگاه غیر را تحت هیچ شرایطی ندارد.

ماده 3: صدور فرم ITC بازیکنان به صورت محدود و یک ساله انجام می شود.

ماده 4: باشگاه های خارجی که بازیکنان ایرانی را به خدمت می گیرند بایستی در ایام IHF days بازیکنان را در اختیار تیم ملی گذاشته و همچنین در بازی های آسیایی، قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک الزاماً از دو هفته قبل از شروع مسابقات بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

ماده 5: فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از بازیکنان ملی پوش و همچنین ایجاد انگیزه در بین این عزیزان، بالاخص رده سنی جوانان و امید حداقل دستمزد قرارداد بازیکنانی که در آخرین سال منتهی به قرارداد عضو تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک بوده اند را مبلغ 1.300.000.000 ریال تعیین کرد.

این شیوه نامه مشتمل بر پنج ماده و یک تبصره تهیه و تنظیم شده و به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران رسیده است و از تاریخ تصویب قابلیت اجرایی دارد.

با صدور این شیوه نامه هرگونه بخش نامه و آیین نامه اجرایی درباره نحوه نقل وانتقالات برون مرزی فدراسیون، کم لن یکن تلقی می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شیوه نامه جدید نقل وانتقال برون مرزی فدراسیون هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه نامه جدید نقل وانتقال برون مرزی فدراسیون هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید