راه اندازی مدرسه تابستانی گردشگری

به گزارش وبلاگ آپلود، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده و خبرهای منتشر شده، راه اندازی مدرسه تابستانی گردشگری صورت گرفت.

راه اندازی مدرسه تابستانی گردشگری

زاهد شفیعی، مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری گفت: فراهم کردن امکان دسترسی به آموزش های کاربردی برای فعالان صنعت گردشگری و کسانی که قصد ورود به این صنعت را دارند، اصلی ترین وظیفه آموزش های کوتاه مدت گردشگری محسوب می گردد. به همین دلیل با هدف افزایش مهارت های نیروی انسانی شاغل در این حوزه، برگزاری دوره های آموزشی در قالب مدرسه تابستانی گردشگری سال 1401 در دستور کار معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گرفته است.

به گفته او، ثبت نام این دوره ها که شرکت در آنها برای تمام افراد فعال در بخش گردشگری اعم از راهنمایان، فعالان گردشگری روستایی، مدیران اقامتگاه های بومگردی، دانشجویان و سایر علاقمندان به این آموزش ها آزاد و رایگان است، از 12 مرداد شروع شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی education.mcth.ir برای شرکت در دوره ها ثبت نام نمایند.

مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری با بیان اینکه شروع کلاس ها از 22 مرداد 1401 و به صورت مجازی خواهد بود، اضافه کرد: برنامه های این مدرسه شامل چهار دوره آموزشی مستقل از یکدیگر و با موضوعات مختلف است که مخاطبان می توانند در یک یا چند دوره شرکت نموده و پس از خاتمه دوره، گواهینامه مورد تأیید دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری را دریافت نمایند.

شفیعی ادامه داد: برگزاری این دوره های آموزشی به صورت برخط اینطور خواهد بود که در هر دوره مدرسان با تجربه، مهمترین مباحث کاربردی مورد نظر را برای فراگیران توضیح داده و در جلسه خاتمهی نیز یکی از افراد پیروز در زمینه مرتبط با موضوع، به بیان تجربیات خود برای شرکت نمایندگان دوره می پردازد.

به گفته مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری، عناوین دوره های آموزشی مدرسه تابستانی گردشگری 1401 شامل چهار دوره مجزا شامل فراوری محتوای بروز و کارآمد در عرصه گردشگری، ملاحظات بروز هدایت گردشگران ورودی ایران، اقامتگاه بومگردی، از ایده تا برند و توسعه پایدار گردشگری روستایی با مشارکت جوامع محلی است.

منبع: همگردی

به "راه اندازی مدرسه تابستانی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مدرسه تابستانی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید