حکم قلع وقمع برج های سعادت آباد صادر شد، دادگستری گرانی بازار را رصد می نماید

به گزارش وبلاگ آپلود، حشمتی گفت: حکم قلع و قمع و توقف ساخت برج های سعادت آباد صادر شده است.

حکم قلع وقمع برج های سعادت آباد صادر شد، دادگستری گرانی بازار را رصد می نماید

به گزارش خبرنگار ، محمد جواد حشمتی رئیس دادگستری استان تهران در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام با اشاره به وضعیت برج های سعادت آباد در جمع وبلاگ آپلود اظهار کرد: با پیگیری های اجرا شده و بر اساس احکام صادره هم روند ساخت این برج ها متوقف شده و حکم قلع و قمع آن ها صادر شده است.

او در پاسخ به سوال دیگری درباره حمایت دستگاه قضا از واحد های فراوریی اضافه نمود: مخلص تمام واحد های فراوریی هستیم.

حشمتی توضیح داد: رئیس قوه قضائیه با توجه به تمهیدات اجرا شده تأکید کرد که با همه وجود از مراکز فراوریی حمایت کنیم و این کار در حال اجرا است.

رئیس دادگستری استان تهران ادامه داد: کوشش می کنیم تا هیچ یک از واحد های فراوریی تعطیل نشوند و مسئله ای برای آن ها به وجود نیاید؛ اگر کسی مدعی است باید به وسیله قانونی پیگیری کند و قوه قضائیه هم یاری می نماید تا هیچ واحد فراوریی تعطیل نگردد.

حشمتی درباره اینکه واحد های فراوریی باید به کجا مراجعه نمایند؟ بیان نمود: صاحبان واحدهای فراوریی برای دریافت یاری باید به دادستان های استان ها، مراکز استان ها و دستگاه های متولی مراجعه نمایند، زیرا آن ها بر اساس قانون وظیفه دارند تا در این زمینه یاری و حمایت نمایند و اگر واحد های فراوریی می توانند خودشان مشکل را حل نمایند، در غیر این صورت به وسیله دستگاه های متولی و بخش قضایی می توانند یاری های خوبی را دریافت نمایند.

دادستان تهران: اطاله دادرسی از مسائل دستگاه قضایی است

رئیس دادگستری استان تهران با بیان اینکه اصل موضوع این است که اجازه ندهیم در این وضعیت حساس بازار فراوریی مشکل پیدا کند و متوقف گردد، گفت: ما با همه وجود در کوشش هستیم که چرخ فراوری به حرکت دربیاید و اقتصادمان متکی به واحد های فراوریی داخل کشور و فراوریات داخلی باشد و امیدواریم همه نسبت به این امر اهتمام داشته باشند.

او در مورد برنامه های دستگاه قضا برای مقابله با گرانی های اخیر گفت: گرانی ارتباط چندانی با ما ندارد، اما دادگستری به عنوان دستگاه متولی قانونی به همراه دادستان ها و دادستانی کل کشور این موضوع را رصد و پیگیری می نماید.

حشتمی با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی و همه مجموعه ها باید یاری نمایند، توضیح داد: این موضوع به بخش خاصی ارتباط ندارد و باید همه دستگاه ها نسبت به تنظیم واردات و وضعیت بازار و تأمین نیازمندی های مردم یاری نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حکم قلع وقمع برج های سعادت آباد صادر شد، دادگستری گرانی بازار را رصد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم قلع وقمع برج های سعادت آباد صادر شد، دادگستری گرانی بازار را رصد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید