برای افزایش نشاط نیازمند نهضت فکری و فرهنگی هستیم

به گزارش وبلاگ آپلود، استاندار فارس ضمن گلایه از نبود توجه کافی مدیران به موضوع جوانان، تاکید نمود که برای افزایش نشاط جامعه نیازمند نهضت فکری و فرهنگی هستیم.

برای افزایش نشاط نیازمند نهضت فکری و فرهنگی هستیم

به گزارش وبلاگ آپلود، عنایت الله رحیمی، عصر سه شنبه 23 مهر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس، با ابراز گلایه از آنچه عدم توجه کافی مدیران دستگاه های اجرایی به موضوع جوانان عنوان می کرد، اضافه کرد: موضوعات اجتماعی با ماهیت مرکب گونه کارکردهایی متفاوت دارد که با تکمیل زنجیره از توجه و برنامه ریزی مسئولان امر به بار می نشیند.

استاندار فارس، با تاکید بر لزوم نظارت بر خروجی فعالیت های این ستاد، خاطر نشان کرد: جامعه در حال گذار و سلیقه نسل امروز با پذیرش مباحث گذشتگان با تغیراتی روبرو است اما این به معنی عدم پایبندی به اصول نیست.

وی غنای اجتماعی را احتیاجمند کار عمیق فرهنگی دانست و گفت: با اصلاح مبحث ارتباط جوانان با یکدیگر؛ می توان موضوع طلاق را در جامعه مدیریت کرد و در این راستا اشتغال کارکرد مهمی در تحقق آن دارد.

رحیمی در ادامه گسترش شادی و نشاط اجتماعی و فردی را از دیگر وظایف مسئولان امر عنوان و تاکید نمود: به نهضت فرهنگی و فکری برای تحقق این اهداف احتیاج داریم و همچنان حل مسائل مالی گره گشاست.

وی عدم شناخت و ارتباط سالم را از علل گسترش طلاق دانست و اضافه کرد: در تسهیل اموری که منجر به کاهش نرخ طلاق گردد حمایت می کنیم و سمن ها در این میان می توانند کارکرد مهم داشته باشند.

استاندار فارس در زمینه گستره کارکرد های سمن خاطر نشان کرد: ارتباط گیری اسان سمن هابا دستگاه های اجرایی باید اجرایی گردد و در این امر رسانه ها به یاری سمن ها بیایند.

رحیمی تعین اهداف کمی و کیفی در فعالیت های این ستاد را ضروری دانست و گفت: حتی زمان برگزاری نشست این جلسلت نیز همخوانی با امور جوانان ندارد و بنده انتظار دارم جلسات امور جوانان از مفرح ترین امور دولتی باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برای افزایش نشاط نیازمند نهضت فکری و فرهنگی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای افزایش نشاط نیازمند نهضت فکری و فرهنگی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید