مزایای اجاره موتور برقی در جزیره کیش

به گزارش وبلاگ آپلود، اجاره موتور برقی در کیش یک گزینه محبوب و منحصر به فرد برای حمل و نقل در جزیره است، چرا که باعث کاهش آلودگی هوا می گردد و هم چنین با قیمت مناسب خود، گشت و گذار در این جزیره را به تجربه ای به یاد ماندنی تبدیل می نماید. بعلاوه پس از ممنوعیت استفاده از موتور های سنگین و بنزینی در جزیره کیش، موتورهای برقی و شارژی جایگزین مناسبی برای این سرگرمی شده اند و در حال حاضر با استقبال زیاد، اجاره موتور برقی در کیش رونق گرفته است.

مزایای اجاره موتور برقی در جزیره کیش

موتور برقی با اسکوتر فرق دارد؟

موتور برقی یکی از وسایل حمل و نقل بدون دردسر و رایج در جزیره کیش است؛ این موتور در سه نوع کراس، اسکوتر و اسپورت موجود بوده که دو نوع اسکوتر و اسپورت آن در جزیره کیش قابل اجاره است. با توجه به محبوبیت نوع اسکوتر، غالبا به موتورهای برقی، اسکوتر نیز می گویند.

موتور برقی از طریق برق شارژ شده و با هربار شارژ کامل قابلیت پیمایش مسافتی بین 80 تا 110 کیلومتر را دارد؛ در واقع با هربار شارژ موتور برقی، می توانید حدود یک ساعت در جزیره گشت و گذار کنید. این موتورها در دو مدل دوچرخ و سه چرخ و سایزهای مختلف یک نفره و دونفره قابل اجاره هستند.

چرا در جزیره کیش موتور برقی اجاره کنیم؟

جایگزینی موتورهای بنزینی با موتورهای برقی، یکی از مهم ترین مزیت های جزیره کیش است که جذابیت اجاره موتور در این جزیره را دوچندان نموده است. چرا که این موتورها از قابلیت ها و مزیت های متعددی برخوردار هستند. این مزیت ها در ادامه معرفی شده است؛

ایمن بودن موتور برقی

موتورهای برقی در هنگام حرکت از شتاب پایینی برخوردار بوده و حداکثر سرعت این موتورها، 80 کیلومتر بر ساعت است. این مسئله موجب کاهش آمار تصادفات شده و اجاره موتور برقی در کیش را به یک گزینه ایمن برای گشت و گذار تبدیل نموده است.

کاهش آلودگی هوا

از مهم ترین مزیت های موتورهای برقی، عدم استفاده آن ها از انواع سوخت و کار با برق و باتری است. از این رو استفاده از موتور برقی هیچ گونه آلودگی و خطری برای طبیعت و محیط بکر و زیبای جزیره کیش نداشته و شما می توانید هرچقدر که مایل باشید در هوای پاکیزه جزیره موتورسواری کنید.

کاهش آلودگی صوتی

یکی از مزیت های بزرگ موتورهای برقی، بی صدا بودن آن ها است که موجب می گردد تا بتوانید در آرامش و بدون هیچ گونه سر و صدای اضافی در کنار اقیانوس خلیج فارس موتورسواری نموده و از صدای طبیعت و ساحل لذت ببرید.

آسان بودن رانندگی با موتور برقی

رانندگی با موتور برقی و یادگیری آن بسیار راحت و آسان بوده و تنها کافی است با نحوه استفاده از ترمز و گاز آشنا شوید. به طوری که حتی افرادی که تجربه رانندگی با موتور ندارند نیز می توانند به سرعت رانندگی با موتور برقی را یاد گرفته و تعادل خود را حفظ نمایند. با این حال، این افراد بعلاوه می توانند از نوع سه چرخه موتورهای برقی استفاده نمایند.

امکان رانندگی موتور برقی برای بانوان

رانندگی و استفاده از موتور در جزیره کیش برای خانم ها کاملا آزاد است؛ از این رو یکی از مهم ترین مزیت های اجاره موتور برقی در کیش ، قابلیت اجاره و رانندگی با این موتور از طریق خانم ها است.

اجاره و استفاده از موتور برقی در کیش چه قوانینی دارد؟

قبل از اجاره موتور برقی در کیش ، بهتر است با قوانین این جزیره برای اجاره و رانندگی با این موتورها آشنا باشید. این قوانین شامل سن قانونی حداقل 15 سال، ارائه مدرک شناسایی معتبر، استفاده از کلاه ایمنی، رعایت حقوق عابرین پیاده، رعایت سرعت مطمئنه، شارژ کردن موتور در ایستگاه های مخصوص و غیره است.

توجه داشته باشید که برای رانندگی با موتور برقی در کیش ، حتما باید قوانین هدایت و رانندگی این جزیره از جمله حرکت از منتهی الیه سمت راست را رعایت کنید؛ ضمن این که رانندگی با موتور برقی تنها در مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری مجاز بوده و حق ورود به جاده را ندارید.

بعلاوه گفتنی است که در صورت عدم رعایت هریک از قوانین یا ورود هرگونه خسارت در اثر بی احتیاطی، جریمه شده و جبران خسارت بر عهده خود شما است.

قیمت و هزینه اجاره موتور برقی در کیش

هزینه اجاره موتور برقی در کیش به نوع موتور، تعداد ساعت های اجاره و ایام مختلف سال بستگی دارد. با وجود این، اجاره موتور برقی در کیش، نه تنها یکی از تفریحات کم هزینه در این جزیره است، بلکه یک گزینه مالی برای حمل و نقل نیز محسوب می گردد.

منبع: همگردی

به "مزایای اجاره موتور برقی در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای اجاره موتور برقی در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید