اخذ حکم تخریب 7 خانه قدیمی در دامغان، پرداخت 23 میلیارد تومان بدهی شهرداری در 4ماه

به گزارش وبلاگ آپلود، خبرنگاران/سمنان شهردار دامغان با اشاره به فعالیت چهار ماهه خود در مدیریت شهری دامغان گفت: در این بازه چهار ماهه حدود 23 میلیارد تومان از بدهی های شهرداری دامغان را پرداخت کردیم.

اخذ حکم تخریب 7 خانه قدیمی در دامغان، پرداخت 23 میلیارد تومان بدهی شهرداری در 4ماه

سید محمد تقوی در نشست با وبلاگ آپلود دامغان با اشاره به کوشش برای آسفالت معابر شهری اظهار کرد: در مدت 4 ماه 2500 تن آسفالت با اعتبار 3 میلیارد تومان در خیابان های دامغان استفاده شده و تا خاتمه سال هزار تن آسفالت در خیابان های اصلی دامغان به کار خواهد رفت.

وی با بیان اینکه در این مدت اقدامات مناسب سازی شهری را برای معلولین شهرستان دامغان شروع کردیم ادامه داد: برای پایلوت پارک شهرک بهارستان دامغان برای معلولین درحال مناسب سازی است تا ین قشر استفاده بیشتری از فضای شهری ببرند.

شهردار دامغان از راه اندازی دوربین های کنترل ترافیک در غرب و شرق دامغان اطلاع داد و گفت:و دوربین های کنترل ترافیک شمال و جنوب دامغان نیز خریداری شده است که بزودی نصب خواهد شد .

تقوی با اشاره به تکمیل بعضی طرح های معطل مانده شهری اضافه نمود: مانع ترافیکی خیابان هفت تیر بلوار پیروزی دامغان پس از 30 سال وقفه برداشته و تخریب شد و راستا تخریب نیز بازسازی ، جدول کاری و آسفالت شد

وی با بیان اینکه از شهروندان دامغان انتظار است در اجرای طرح تفصیلی شهر و بازگشایی نقاط کور شهری دامغان ، شهرداری را کمک رسانند اظهار کرد: پارکینگ خودروهای سنگین تا یک ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید و تمامی خودروهای سنگین از سطح شهر جمع آوری خواهد شد و ساخت تکمیلی پارکینگ هم ادامه خواهد داشت .

شهردار دامغان افزود: حدود 10 روزی است که به علت ورود اداری و اجرایی دو عضو شورای اسلامی شهر دامغان ، پروژه در حال احداث جنب امامزاده جعفر و محمد (ع) متوقف شده است

وی با بیان اینکه شهرداری بدنبال تکمیل پروژه پارک تخصصی بچه ها و نوجوانان در شهرک انقلاب دامغان است اعلام نمود: تا اتمام پروژه های نیمه کاره عمرانی شهرداری دامغان ، احداث پروژه جدیدی را شروع نخواهد کرد.

وی با اشاره به سیمای نازیبای بعضی خانه های قدیمی در سطح شهر گفت: حکم تخریب 7 خانه قدیمی در نقاط شهری دامغان گرفته شد و این خانه ها تخریب شد .

شهردار دامغان با بیان اینکه شهرداری دامغان از تیم های ورزشی در رشته های متخلف حمایت می نماید گفت: شهرداری علاوه بر این در پی راه اندازی سازمان آتش نشانی شهرداری و ارتقا رتبه ای شهرداری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اخذ حکم تخریب 7 خانه قدیمی در دامغان، پرداخت 23 میلیارد تومان بدهی شهرداری در 4ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ حکم تخریب 7 خانه قدیمی در دامغان، پرداخت 23 میلیارد تومان بدهی شهرداری در 4ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید