پیام تسلیت رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در پی درگذشت یکی از همکاران استان سمنان

به گزارش وبلاگ آپلود، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور پیامی درگذشت مرحوم علی رضا اسلام پناه کارمند اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان را تسلیت گفت .

پیام تسلیت رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در پی درگذشت یکی از همکاران استان سمنان

در پیام روح الله مهدی نژاد آمده است:

انا للله و انا الیه راجعون. در گذشت مرحوم علی رضا اسلام پناه همکار خدوم و تلاشگر اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان و عکاس و فعال رسانه ای در حوزه میراث فرهنگی موجب تألم خاطر و اندوه فراوان اینجانب و همکارانم در مرکز روابط عمومی شد. جوان خوشنام و مردم داری که به اذعان تمامی همکاران و دوستانش از خوبان روزگار بود و حسن خلق، روحیه خدمت و عشق به میراث فرهنگی ایران و به ویژه شهرستان شاهرود از جلوه های شخصیتی او بود.

سال ها خدمت صادقانه او در کسوت روابط عمومی شهرستان شاهرود، فعالیت تخصصی در حوزه عکاسی و انتشار آثار مصور ارزنده از جاذبه های این شهرستان، همکاری با خبرگزاری مهر و ارتباط کاری بسیار نزدیک با وبلاگ آپلود حوزه میراث فرهنگی، عمری پربار را برای مرحوم اسلام پناه رقم زد.

به نیابت از تمامی همکارانم، این ضایعه غم انگیز را به خانواده گرامی آن مرحوم و اهالی رسانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن فقید عزیز آرامش روح و برای بازماندگان، صبر و بردباری مسئلت می نمایم.

مرحوم علیرضا اسلام پناه، دیروز جمعه 13 مهر بر اثر ایست قلبی در هنگام کوهنوردی درگذشت.

منبع: سازمان میراث فرهنگی

به "پیام تسلیت رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در پی درگذشت یکی از همکاران استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تسلیت رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در پی درگذشت یکی از همکاران استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید