وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نگارخانه هنر سنندج بازدید کرد

به گزارش وبلاگ آپلود، به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راس هیئتی پیش از ظهر پنجشنبه برای پیگیری و بازدید از روند اجرای تالار مرکزی سنندج و حضور در یادواره شهدای 15 خرداد 63 بانه و چند برنامه فرهنگی و هنری به کردستان سفر کرد.اسماعیلی، در این سفر پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، در نگارخانه هنر سنندج حضور یافت و از آثار خوشنویسی هنرمندان کردستان و کشور بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نگارخانه هنر سنندج بازدید کرد

وی در بازدید از نگارخانه هنر سنندج با بیان اینکه هیچ جا برای ما کردستان نمی گردد، اظهار کرد: نسبت به اهل فرهنگ و هنر کشور به ویژه کردستان عشق و علاقه خاصی داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد سفر به کردستان نیز گفت: با توجه به اهمیت یادواره شهدای بانه برای حضور در این یادواره در استان کردستان حاضر شدم و با وجود اینکه سفر کاری داشتم اما از هیئت جدا شدم چراکه بر خود واجب دانستم اینجا حضور داشته باشم.

وی سپس از پروژه در حال ساخت تالار مرکزی سنندج بازدید و برای حضور و سخنرانی در یادواره شهدای 15 خرداد 1363 بانه راهی این شهر مرزی می گردد و پس از آن نیز از یادمان شهدای 15 خرداد بانه با حضور اسماعیلی رونمایی می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نگارخانه هنر سنندج بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نگارخانه هنر سنندج بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید