همایش کشوری آموزش علوم پزشکی 28 و 29 فروردین 99 برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ آپلود، بیست ویکمین دوره همایش کشوری آموزش علوم پزشکی 28 و 29 فروردین 99 در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می گردد.

همایش کشوری آموزش علوم پزشکی 28 و 29 فروردین 99 برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ آپلود، بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی با همکاری وزارت بهداشت و مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی 28 و 29 فروردین ماه 99 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می گردد و اهدافی از قبیل: گفتگو و هم اندیشی در خصوص عمده ترین چالش های پیش روی توسعه آموزش علوم پزشکی کشور، معرفی فعالیت های نوآورانه و پژوهش های آموزشی صورت گرفته در کشور، آشنایی با تازه های علم آموزش پزشکی و تجارب بین المللی در این حوزه، ارتقای سطح دانش، نگرش و مهارت های دست اندرکاران حوزه توسعه آموزش علوم پزشکی در سطح ستادی و دانشگاه ها/دانشکده های علوم پزشکی کشور و ... را دنبال می نماید.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد با مراجعه به سایت ichpe.org می توانند تا 24 فروردین ماه 99 نسبت به ثبت نام آنلاین اقدام نمایند.

فعالیت های نوآورانه (توسعه ای) و پژوهش های آموزشی در کلیه مراحل (مشتمل بر آموزش مداوم)، مقاطع و رشته های علوم پزشکی در حیطه های برنامه ریزی درسی، یاددهی و یادگیری، ارزیابی دانشجو، ارزشیابی دوره و هیات علمی، یادگیری الکترونیکی، مدیریت و رهبری آموزشی، مشاوره و حمایت دانشجویی، پژوهش های آموزش علوم پزشکی و ... است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "همایش کشوری آموزش علوم پزشکی 28 و 29 فروردین 99 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش کشوری آموزش علوم پزشکی 28 و 29 فروردین 99 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید