مناسب سازی 12 هزار کیلومتر پیاده رو و 8 هزار معبر بدون پیاده رو

به گزارش وبلاگ آپلود، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار تهران: در تهران 12هزار کیلومتر پیاده رو داریم که باید مناسب سازی گردد و 8 هزار کیلومتر معابر هم داریم که پیاده رو ندارد.

مناسب سازی 12 هزار کیلومتر پیاده رو و 8 هزار معبر بدون پیاده رو

به گزارش وبلاگ آپلود؛ آقای علیرضا زاکانی، در حاشیه جلسه تقدیر از مدال آوران پارالمپیک در جمع وبلاگ آپلود در پاسخ به این سوال که قهرمانان کشورمان درد دل هایی داشتند، شهردار تهران چقدر می تواند جوابگوی این درد دل ها باشد؟ تاکید نمود: با همه وجود در خدمت عزیزان قهرمان هستیم و افتخار می کنیم که به گرامیداشت غیرت، بزرگی و عظمت آن ها بپردازیم.

او ادامه داد: دغدغه ها و خواسته های این عزیزان فراتر از موضوع های شخصی خودشان بود و مناسب سازی شهر، ایجاد زمینه کوشش و فعالیت معلولان و جانبازان و ایجاد تسهیلات برای آن ها و... موضوع هایی بود که عزیزان ورزشکار مطرح کردند که امیدواریم با تمام وجود نوکری آن ها را بکنیم و آنچه را در شان این بزرگواران هست، فراهم کنیم.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که چه قولی برای مناسب سازی شهر برای تردد آسان تر معلولان می دهید؟ گفت: 12 هزار کیلومتر پیاده رو داریم که باید مناسب سازی گردد و 8 هزار کیلومتر معابری در تهران داریم که پیاده رو ندارد و باید توجه مضاعفی نسبت به این 8 هزار کیلومتر صورت گیرد. این موضوع جزو کلان پروژه هایی است که در شهر دنبال خواهیم کرد و ان شاء الله ثمره آن را شهروندان خواهند دید.

علیرضا زاکانی اضافه نمود: رویکرد جدیدی در شهرداری تهران حاکم است و یکی از ویژگی های این رویکرد میدان داری مردم در عرصه های شهر بر مدار نخبگان است.

وی گفت:، چون موضوع ورزش یکی از وجوه شاخص ایجاد نشاط، تندرستی و زمینه ورزش قهرمانی و اعتلای ایران اسلامی است به این موضوع توجه ویژه ای می کنیم که در محلات ظرفیت هایی را مهیا کنیم که بر محور نخبگان و اسطوره های ورزشی باشد و بتوانیم شبکه جدیدی را در شهر ایجاد کنیم که در این مدار هم اصالت و اصلیت با مردم است و هم نخبگان محور این تغییر و تحول خواهند بود و کار به دست آن ها ایجاد خواهد شد.

شهردار تهران گفت: یعنی ما هر وعده ای بخواهیم بدهیم یک قطره از دریای کاری را که احتیاج هست صورت بگیرد می توانیم به لطف خدا انجام بدهیم، اما وقتی ملت به میدان بیایند، کار های زیادی انجام می دهند و وقتی بر مدار اندیشه و فکر، نخبگی و پیشتازی قهرمانان باشد جهت و جهت آن مایه افتخار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مناسب سازی 12 هزار کیلومتر پیاده رو و 8 هزار معبر بدون پیاده رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب سازی 12 هزار کیلومتر پیاده رو و 8 هزار معبر بدون پیاده رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید