طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا فاش شد

به گزارش وبلاگ آپلود، سال گذشته گوشی شیائومی می 11 اولترا با ماژول دوربین عجیب راهی بازار شد. ماژول دوربین این گوشی تقریبا تمام عرض پنل پشتی را پوشش داده است و بعلاوه در آن یک نمایشگر بسیار کوچک هم قرار گرفته است. جانشین این گوشی قرار است با نام شیائومی 12 اولترا راهی بازار گردد. همانطور که احتمالا می دانید، مدتی قبل شیائومی بیان کرد که دیگر از برند می برای گوشی های خود استفاده نخواهد کرد.

طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا فاش شد

روز گذشته عکس هایی از کیس محافظ گوشی های سری شیائومی 12 منتشر شد که به لطف این تصاویر، از طراحی ماژول دوربین این گوشی ها خبردار شدیم. حالا سایت LetsGoDigital رندرهای سه بعدی از پنل پشتی شیائومی 12 اولترا منتشر نموده که جزئیات این گوشی را بهتر نشان می دهند.

همانطور که می توانید ببینید، ماژول دوربین این گوشی طراحی عچیبی دارد. دوربین اصلی در مرکز دایره قرار گرفته است و سمت چپ آن شاهد تعبیه دوربین اولترا واید هستیم. بعلاوه در بخش پایینی ماژول، دوربین پریسکوپی تعبیه شده و در بخش فوقانی ماژول هم احتمالا سنسور ToF یا یک دوربین تله فوتو با زوم 2 تا 3 برابری قرار گرفته است. در باقی بخش های ماژول هم فلش LED، سنسور نور و سنسور مربوط به فوکوس اتوماتیک دیده می گردد.

مدتی قبل یکی از افشاگران خاطرنشان کرد که لایکا و شیائومی قرارداد همکاری امضا نموده اند و بنابراین احتمالا لوگوی لایکا بر روی ماژول دوربین شیائومی 12 اولترا حک شده است. اگرچه در خصوص انتها همکاری لایکا و هواوی گزارش های زیادی منتشر شده است، اما این دو شرکت هنوز چنین خبری را رسما اعلام ننموده اند. حتی اگر همکاری لایکا و هواوی ادامه داشته باشد، شروع همکاری لایکا و شیائومی موضوع عجیبی نخواهد بود. در همین زمینه می توانیم به شرکت زایس اشاره کنیم که به طور همزمان با شرکت های ویوو، سونی و حتی نوکیا همکاری دارد.

سری شیائومی 12 قرار است یکی از اولین گوشی های مبتنی بر چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 باشند که به تازگی معرفی شده است. از دیگر ویژگی های احتمالی مدل اولترا می توانیم به حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 6.9 اینچی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز سلفی 32 مگاپیکسلی و شارژ بی سیم 50 وات اشاره کنیم.

دوربین اصلی شیائومی می 11 اولترا مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی بود و در کنار آن هم دوربین پریسکوپی 48 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری و اولترا واید 48 مگاپیکسلی انجام وظیفه می نمایند. بنابراین باید ببینیم که شیائومی برای نسل بعدی این گوشی، چه دوربین هایی را در نظر گرفته است. در هر صورت مطابق تصاویر و رندرهای منتشر شده، افراد چشم انتظار شیائومی 12 اولترا باید خود را برای روبرو شدن با ماژول دوربین دایره ای شکل غول پیکر آماده نمایند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید