صالح و مالکی بر فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات تأکید کردند

به گزارش وبلاگ آپلود به نقل از بغداد الیوم، برهم صالح رئیس جمهور عراق با نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون ملاقات و گفتگو کرد. دو طرف در جریان این ملاقات در مورد آخرین تحولات عراق بحث و گفتگو کردند.

صالح و مالکی بر فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات تأکید کردند

بر اساس این گزارش، دفتر ریاست جمهوری عراق پس از انتها ملاقات مذکور بیانیه ای را صادر کرد. در این بیانیه آمده است: دو طرف در جریان ملاقاتی که با یکدیگر داشتند بر لزوم فراهم کردن زمینه مناسب جهت برگزاری انتخابات پارلمانی تأکید کردند.

دفتر ریاست جمهوری عراق همچنین یادآور شده است: صالح و مالکی در ملاقات مذکور در مورد آخرین تحولات امنیتی و سیاسی تبادل نظر کردند؛ کما اینکه آخرین شرایط مالی کشور را نیز مورد ارزیابی قرار دادند.

در این بیانیه همچنین آمده است: رئیس جمهور عراق و رئیس ائتلاف دولت قانون بر لزوم گسترش امنیت در نقاط مختلف کشور تأکید و اعلام کردند که برگزاری انتخابات پارلمانی باید همراه با عدالت و به دور از فساد باشد.

دفتر ریاست جمهوری عراق در انتها بیانیه خود نیز عنوان نموده است: در ملاقات صالح و مالکی، دو طرف در مورد پیامدهای مالی و درمانیِ شیوع ویروس کرونا در عراق رایزنی و بر لزوم اتخاذ راهکارهای مناسب جهت تضمین سلامت شهروندان تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صالح و مالکی بر فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات تأکید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح و مالکی بر فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات تأکید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید