زمین های بلااستفاده در اختیار ستاد باز آفرینی شهری قرار گیرد

به گزارش وبلاگ آپلود، محمد مقدوری بعدازظهر سه شنبه در جلسه ستاد باز آفرینی شهری و محلات هدف خراسان رضوی اظهار کرد:دستگاه های اجرایی باید 30 درصد از اعتبارات خود را در محله های هدف شهری هزینه نمایند و شهرداری ها نیزمکلف هستند 30 درصد از درآمد ارزش افزوده را که به آنها تعلق می گیرد، به اجرای پروژه در این محله ها تخصیص دهند.

زمین های بلااستفاده در اختیار ستاد باز آفرینی شهری قرار گیرد

وی اضافه کرد:دستگاه های مسئول بر اساس مصوبه هیات دولت و طبق برنامه ششم توسعه موظف هستند فهرست اراضی خود در محلات هدف به منظوراجرای طرح بازآفرینی شهری هرچه سریعتر به دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف شهری اعلام نمایند.

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی ادامه داد:دستگاهها بر اساس دستور رئیس جمهوری باید زمین های بلااستفاده در اختیار را که در محدود و نزدیکی این بافت ها واقع شده است برای اجرای طرح در اختیار گذارند.

فرماندارمشهد نیز در این جلسه اظهار کرد : برنامه اقدام مشترک در 8پهنه شامل 66محله و 6محور اجرا می گردد که 1 میلیون و 450هزارنفر از جمعیت مشهد را شامل می گردد.

احمد علی موهبتی اضافه کرد:برنامه های اقدام مشترک سبزوار نیز آنالیز و اعلام گردیده است که این برنامه ها در 7سکونتگاه غیررسمی و 3روستای الحاقی اجرایی می گردد و 15/5 درصد از مساحت و 29هزارنفر از جمعیت شهر را دربرمی گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زمین های بلااستفاده در اختیار ستاد باز آفرینی شهری قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین های بلااستفاده در اختیار ستاد باز آفرینی شهری قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید