راه های نفوذ دردل ها و محبوب شدن دیگران شدن

به گزارش وبلاگ آپلود، انسان های محبوب چگونه هستند؟ آیا لباس های شبیه به هم می پوشند؟ مدل موهایشان شبیه یکدیگر است؟ آیا همگی خوش قیافه هستند؟

راه های نفوذ دردل ها و محبوب شدن دیگران شدن

برای اینکه بدانیم چگونه محبوب باشیم ابتدا باید بفهمیم آدم های محبوب چه ویژگی یا ویژگی های مشترکی دارند. با این مطلب از وبلاگ آپلود همراه باشید.

چگونه محبوب باشیم

آدم های محبوب در هر گوشه ای از دنیا وجود دارند و از موقعیت اجتماعی شان در مدرسه، دانشگاه، محل کار و هر جای دیگری لذت می برند.

گام اول: دیده شدن

اعتمادبه نفس داشته باشید

هیچ کس کامل نیست. بنابراین شما هم برای محبوب بودن نیازی ندارید کامل باشید حتی اگر احساس می کنید از ایده آل فاصله زیادی دارید. باز هم اولین گام به سوی کسب اعتمادبه نفس این است که خود را باور داشته باشید.

چگونه با حضور در جمع ها محبوب باشیم

چنین حضوری یعنی تمایل به خروج از محدوده امنی که برای خودتان درست نموده اید. اگر آدم محبوبی نیستید، به این خاطر است که با انجام کارهایی که افراد محبوب تمایل به انجام شان دارند، راحت نیستید؛ کارهایی مانند:

گفت وگو کردن، تعریف جک و در کل برقراری ارتباط با آدم ها. به خاطر داشته باشید افراد محبوب به این خاطر محبوب هستند که دیگران آن ها را می شناسند و به آن ها توجه می نمایند.

روش خودتان را پیدا کنید

برای جلب توجه مجبور نیستید موهایتان را صورتی یا روی صورت تان تاتو کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که ظاهر و روش ویژه خودتان را پیدا کنید. بگذارید همه ببینند شما با خودتان راحت هستید.

در پی ظاهری باشید که در آن احساس راحتی کنید. فرقی نمی کند ظاهر رسمی داشته باشید یا تیپ نوجوانانه یا حتی خاص. ظاهر مناسبی انتخاب و آن را مال خود کنید.

ریسک کنید

برای محبوب بودن باید در سطحی از روابط اجتماعی که چندان در آن راحت نیستید، چندین بار فرصت برقراری ارتباط پیدا کنید بنابراین آماده کارهای شجاعانه باشید.

طوری رفتار نکنید که انگار اهمیتی نمی دهید

اگر می خواهید این طور به نظر برسد که برای هر چه در جهت زندگی تان پیش می آید آماده و هیجان زده هستید، لبخند زدن یک گام بزرگ است. لازم نیست همواره از آن لبخندهای پهنی داشته باشید بلکه کافی است در برخورد با دیگران لبخند ملایمی بزنید یا حتی اولین کسی باشید که لبخند می زند، این کار باعث می گردد دیگران تمایل به برقراری ارتباط با شما داشته باشند.

گام دوم: معاشرتی بودن

جلب توجه نکنید، علاقه نشان دهید

سعی نکنید برای جلب توجه دیگران رفتارهای جالبی از خودتان نشان دهید. در عوض علاقه خود را به آن ها نشان دهید. از کار یا مدرسه شان بپرسید. در خصوص حال و احوال خانواده شان بپرسید یا اینکه فلان کاری که قرار بود انجام دهند.

چگونه با رفتاری محبت آمیز محبوب باشیم

آدم های محبوب تقریبا با همه رفتار محبت آمیز ای دارند، نه فقط با آن هایی که هم سن وسال شان هستند، بلکه با پدر و مادرشان، معلم، رئیس، بقال سر کوچه، نظافتچی ساختمان، بچه های محل و خلاصه هرکسی که حتی به میزان یک ارزن آدم خوبی باشد هم رفتار محبت آمیز ای دارند.

زیادی نزدیک نشوید

بین معاشرتی بودن و زیادی معاشرتی بودن تفاوت وجود دارد. برای این بدانید چگونه محبوب باشیم باید به حریم خصوصی افراد احترام بگذارید. فضولی نکنید. زبان بدن را یاد بگیرید و وقتی متوجه شدید پرسش هایتان طرف مقابل را ناراحت می نمایند، از این کار دست بکشید.

گام سوم: مشارکت کردن

به تیم های ورزشی ملحق شوید

پیوستن به تیم ورزشی شما را در مواجهه با افراد بیشتری قرار می دهد و یاری تان خواهد نمود یاد بگیرید چگونه با آدم های مختلف همراه شوید، آدم هایی که شاید در غیر این صورت، در کلاس ها و زندگی روزمره با آنها آشنا نمی شدید.

چگونه با پیوستن به انجمن ها محبوب باشیم

پیوستن به انجمن های مختلف مدرسه و دانشگاه راه دیگری برای توسعه افق دید و دیدار با آدم های بیشتر است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چرا از ارتباط صمیمی با دیگران می ترسیم؟را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "راه های نفوذ دردل ها و محبوب شدن دیگران شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های نفوذ دردل ها و محبوب شدن دیگران شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید