رئیس هلال احمر: اوضاع هلال احمر نسبت به پارسال بهتر است

به گزارش وبلاگ آپلود، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس هلال احمر گفت: اوضاع هلال احمر نسبت به سال قبل در همین زمان بهتر شده است.

رئیس هلال احمر: اوضاع هلال احمر نسبت به پارسال بهتر است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آپلود، کریم همتی در ارتباط تصویری رئیس جمهور با مراکز امدادی، اضافه نمود: بعد از مساعدت های بی دریغ رئیس جمهور امروز شرایط کارکنان، انبار، پشتیبانی وضع خوبی دارد و از این بابت از رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه تقدیر می کنیم.

وی گفت: اوضاع هلال احمر نسبت به پارسال در همین زمان بهتر شده است و نمود علمی آن را در عملیات بین المللی و یکی هم در زلزله سی سخت شاهد بودیم.

آقای همتی ضمن تشکر از کارمندان هلال احمر اضافه نمود: طرح امداد و نجات نوروزی و کنترل مرز های هوایی، زمینی و دریایی سال جاری نسبت به پارسال بهتر شده است به طوری که هزار و 205 طرح امداد نوروزی با حضور 12 هزار نجاتگر و با حدود هزار و 553 تیم اجرا شده است.

وی گفت: سال جاری با توجه به تردد بیشتر نوع و تعداد جمعیت هلال احمر نیز رشد داشته است و تعداد عملیات هایی که تا به امروز شکل گرفته 83 درصد رشد داشته و 637 عملیات اجرا شده و هزار و 765 آسیب دیدگی به ثبت رسیده است که از این تعداد 390 نفر به درمانگاه اعزام و 85 نفر از مصدومین نیز درمان شدند بنابراین به هموطنان توصیه می گردد که تعداد سفر های خود را کم نمایند.

رئیس هلال احمر در ادامه اضافه نمود: یکی دیگر از کار هایی که براساس مصوبات اجرا شده کنترل مرز های کشور است به طوری که 33 مرز کشور به جمعیت هلال احمر سپرده شده است و 300 نفر از همکاران ما با همکاری وزارت راه و شهرسازی کنترل مرز ها را انجام می دهند.

آقای همتی گفت: 7 هزار و 731 آزمایش فوری و 3 هزار آزمایش پی سی آر اجرا شده است که از این تعداد 30 آزمایش مثبت بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رئیس هلال احمر: اوضاع هلال احمر نسبت به پارسال بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هلال احمر: اوضاع هلال احمر نسبت به پارسال بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید