شروع حرکت قطار گردشگری در راستا مشهد - خواف

به گزارش وبلاگ آپلود، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: حرکت قطار گردشگری در راستا مشهد - خواف هم زمان با گردهمایی روسای انجمن صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور شروع شد.

شروع حرکت قطار گردشگری در راستا مشهد - خواف

به گزارش وبلاگ آپلود به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز سه شنبه 20 آذر با بیان این مطلب اضافه کرد: این قطار با حدود 100 مسافر شامل روسای انجمن های صنفی دفاتر گردشگری و مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانهای مختلف کشور و جمعی از مسئولین تورهای گردشگری عصر دیروز مشهد را به مقصد خواف ترک کرد.

او درباره این قطار اظهار کرد: در راستای معرفی و آشنایی مسافران قطار با مجموعه ها و اماکن شهرستان خواف از جمله کوشک سلامی، مدرسه غیاثیه خرگرد، آرامگاه حافظ ابرو و آسباد های نشتیفان صورت گرفته و این قطار گردشگری عصر امروز (سه شنبه) به مشهد باز خواهد گشت.

او با اشاره به همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد قطار گردشگری گفت: این برنامه فرهنگی با مشارکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی برنامه ریزی و اجرا شده است.

مکرمی فر یا آور شد: هزار و 400 کیلومتر خط آهن در خراسان رضوی از جهت شرق به غرب به ترتیب شهرهای سرخس، مشهد، نیشابور و جغتای را در ناحیه راه آهن خراسان به هم متصل می نماید و از شمال به جنوب نیز مشهد، تربت حیدریه، فیض آباد و خواف بوسیله خطوط راه آهن منطقه شرق به هم متصل می گردد که این از ظرفیت ها و زیرساخت هایی است که برای توسعه گردشگری می تواند به کار گرفته گردد.

منبع: میراث آریا

به "شروع حرکت قطار گردشگری در راستا مشهد - خواف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع حرکت قطار گردشگری در راستا مشهد - خواف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید