خبر خوش وزارت ورزش: 6 ساعت زودتر به استادیوم نروید

به گزارش وبلاگ آپلود، افشین داوری، مدیر کل امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از روند فعالیت های مدیریت امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان و جلسات هماهنگی با دستور وزیر و حضور اعضای شورای امنیت کشور برای ساماندهی لیگ های فوتبال می گوید: در فصل آینده لیگ برتر قطعا کیفیت و کمیت برگزاری مسابقات فوتبال به خصوص در لیگ برتر بسیار بهتر خواهد بود. در بخش فروش بلیت الکترونیکی و شماره دار کردن جایگاه ها و همینطور گیت های ورودی کاری که از مسابقات لیگ برتر فصل قبل آغاز شده بود در لیگ آینده با قدرت و جدیت توسط سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه پیگیری می گردد و قطعا نیازی نیست تماشاگران برای دیدن بازی دربی یا سایر بازی های حساس لیگ برتر 6 ساعت قبل وارد استادیوم شوند و نکته مهم ایجاد کانون های هواداری با رعایت اصول بیشتر زیر نظر بخش فرهنگی باشگاه هاست. داوری حرفهایش را اینطور ادامه می دهد: در بخش رفاهیات و موارد فرهنگی در جلساتی که سلطانی فر شخصاً حضور داشت برنامه های گسترده ای برای حفظ شان و فضای بانشاط استادیوم ها با یاری صدا وسیما، وزارت ارشاد و مجموعه فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال پیش بینی شد که در فصل آینده اجرا خواهد شد.

خبر خوش وزارت ورزش: 6 ساعت زودتر به استادیوم نروید

او درباره حفظ فضای فرهنگی و جلوگیری از بعضی تماشاگران و لیدرهای سابقه دار به ورزشگاه ها، اینطور شرح میدهد: یگان ویژه نیروی انتظامی فرمانده فنی و ورزشی ورزشگاه است و راه ندادن افراد سابقه دار و بخصوص لیدرهای آشوبگر را از همین بازیهای چند هفته آخر لیگ برتر گذشته شروع کردیم و در فصل جدید جلوی ورود این افراد سابقه دار در تمامی ورزشگاه های ایران با یاری نیروی انتظامی گرفته خواهد شد. ضمن اینکه لیدرها را به قوه قضاییه معرفی نموده ایم و در صورت داشتن صلاحیت های لازم برای آنها از سوی باشگاه با نظارت سازمان لیگ کارت صادر می گردد.

مدیر کل امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان درباره سهمیه تیم های ایران در لیگ حرفه ای فوتبال آسیا می گوید: شک نکنید اگر حضور و پیگیری مداوم سلطانی فر نبود، مجوز حرفه ای برای چهار نماینده ایران یعنی استقلال، ذوب آهن، پرسپولیس و سایپا به مشکل جدی می خورد و چه بسا اجازه حضور پیدا نمی کردند.

داوری در خصوص مقابله با شبکه های شرط بندی و فساد در فوتبال حرفهای دارد: شناسایی و مسدود سازی کانال های فیک و سود جو طبق مصوبه نشست وزیر و اعضای شورای امنیت کشور با پلیس فتاست که انصافا خوب عمل نموده اند و ضربه سختی هم به کانون های هرمی و فساد در فضای مجازی وارد شده است و این روند ادامه دارد و از این به بعد تمامی سامانه های هواداری تنها با تایید باشگاه اجازه فعالیت دارند.

مدیر کل امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان از ادامه جلسات هماهنگی و هم اندیشی دستگاه های مرتبط با ایمنی و امنیت لیگ برتر قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر خبر می دهد: این جلسات با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و اعضای شورای امنیت کشور، دادستانی، صدا وسیما، نیروی انتظامی، وزارتخانه های کشور و ارشاد و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار می گردد.

هر چند لیگ برتر فوتبال کشورمان همچنان از حاشیه های زیادی رنج می برد و متاسفانه این حواشی تاثیر منفی زیادی روی کیفیت لیگ برتر گذاشته است با این وجود به نظر می رسد اقدامات اخیر وزارت ورزش و جوانان می تواند از حواشی بسیار زیاد لیگ برتر جلوگیری نماید.

2

منبع: ایران ورزشی

به "خبر خوش وزارت ورزش: 6 ساعت زودتر به استادیوم نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش وزارت ورزش: 6 ساعت زودتر به استادیوم نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید