خبرنگاران بیش از 2 تن گوشت فاسد در شهرستان ری معدوم شد

به گزارش وبلاگ آپلود، شهرری - خبرنگاران - رییس اداره دامپزشکی ری از کشف و معدوم سازی 2 تن و 300 کیلوگرم گوشت قرمز و سفید فاسد و غیرقابل مصرف طی نوروز سال جاری در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران بیش از 2 تن گوشت فاسد در شهرستان ری معدوم شد

وحید رستگاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آپلود گفت: این میزان فرآورده دامی فاسد در بازرسی از مراکز عرضه و رستوران های شهرستان ری در تعطیلات عید نوروز کشف و پس از انجام آزمایش های مختلف، فاسد بودن آن تایید و معدوم سازی شد.

وی با بیان اینکه طی ایام عید نوروز 2 تیم بازرسی مراکز عرصه و رستوران های شهرستان ری تحت نظر داشتند، اضافه نمود: غیر بهداشتی بودن گوشت های کشف شده با نمونه گیری و آزمایش های دقیق علمی توسط اداره دامپزشکی شهرستان ری تشخیص و معدوم سازی نیز با حکم دستگاه قضائی انجام شد.

رستگار یادآور شد: 2 نفر از متخلفان نیز توسط اداره دامپزشکی شهرستان ری به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مسئول اعلام کرد: بازرسان اداره دامپزشکی ری در راستای تأمین بهداشت و سلامت فرآورده های دامی به صورت مستمر عملکرد مراکز عرضه و توزیع گوشت قرمز و سفید شهرستان را پایش و نظارت های لازم را در مورد تاریخ مصرف و سالم بودن گوشت انجام می دهند.

رستگاری با اشاره به اینکه بخش مهمی از ارتقای سلامت و بهداشت جامعه با تأمین فرآورده های دامی و لبنی سالم تحقق می یابد، اضافه نمود: کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده های خام دامی در همه مراحل فراوری و استحصال، حمل و نقل و عرضه در دستور کار دامپزشکی شهرستان ری واقع شده است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیش از 2 تن گوشت فاسد در شهرستان ری معدوم شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران بیش از 2 تن گوشت فاسد در شهرستان ری معدوم شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 2 تن گوشت فاسد در شهرستان ری معدوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید