خاندوزی: تخصیص بنزین به اشخاص به جای خودرو، از اولویت خارج شد

به گزارش وبلاگ آپلود، وزیر امور مالی و دارایی بیان کرد: طرح واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی از اولویت خارج شده است.

خاندوزی: تخصیص بنزین به اشخاص به جای خودرو، از اولویت خارج شد

به گزارش مهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور مالی و دارایی در رابطه با آخرین شرایط اجرای طرح واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی، گفت: به جهت اینکه در دولت چند موضوعِ تصمیم گیری مالی دیگر مدنظر بود این طرح فعلاً از اولویت خارج شده است تا دولت در خصوص سیاست های اولویت دار تصمیم گیری کند و بعد پرونده تازه باز گردد؛ بنابراین فعلاً اولویت تصمیم گیری و سیاست گذاری برای این طرح وجود ندارد.

وی با اشاره به اجرای طرح یارانه بنزین به صورت پایلوت در کیش و قشم، توضیح داد: طرح پرداخت یارانه بنزین به صورت پایلوت در کیش و قشم اجرا شده و اجرای این طرح در آن منطقه ها متوقف نمی گردد.

وزیر امور مالی و دارایی با بیان اینکه اجرای پایلوت طرح یارانه بنزین در کیش و قشم از آن جهت بود که مسائل فنی این طرح احصاء شوند، گفت: در حال حاضر مسائل فنی این طرح کاملاً شناسایی و مرتفع شدند.

خاندوزی در انتها گفت: باز پرداخت یارانه بنزین به بخش های فاقد خودرو در جزیره کیش هم اجرا شده است، اما به علت اینکه این طرح فعلاً در دستور کار توسعه نیست اجازه دهید هر زمانی که در خصوص این موضوع تصمیم گیری شد جزئیات آن مطرح گردد.

منبع: فرارو

به "خاندوزی: تخصیص بنزین به اشخاص به جای خودرو، از اولویت خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاندوزی: تخصیص بنزین به اشخاص به جای خودرو، از اولویت خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید