حضور تیم فوتبال ساحلی ایران در مسابقات گزینشی بازی های ساحلی دنیا

به گزارش وبلاگ آپلود، رقابت های فوتبال در نخستین دوره بازی های ساحلی دنیا با حضور 16 تیم برگزار می گردد. این تیم ها بر اساس تخصیص سهمیه های قاره ای تعیین می شوند. بر این اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) سه سهمیه به تیم های برتر قاره و برای شرکت در بازی های ساحلی دنیا اختصاص می دهد.

حضور تیم فوتبال ساحلی ایران در مسابقات گزینشی بازی های ساحلی دنیا

قرار است وضعیت این سه سهمیه با برگزاری مسابقات گزینشی تعیین گردد. طبق اعلام سازمان دنیای فوتبال ساحلی، این مسابقات تیرماه برگزار می گردد. البته هنوز محل برگزاری آن تعیین نیست اما چین یکی از گزینه های احتمالی برای آن است.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در صورت حضور در این رقابت ها می تواند برای بازی های ساحلی دنیا کسب سهمیه کند. البته این تیم اخیراً نتوانست از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و برای جام دنیای پاراگوئه کسب سهمیه کند.

در این رقابت ها تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ژاپن باخت و به کار خود در این مرحله سرانجام داد. این در حالی بود که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران آبان ماه سال گذشته قهرمانی جام بین قاره ای را به خود اختصاص داده بود.

به گزارش وبلاگ آپلود، در صورتیکه لغو مسابقات گزینشی فوتبال ساحلی برای بازی های ساحلی دنیا، انتخاب تیم ها بر چه اساس انجام می گردد؟، به گفته امین شهریاری مسئول رسانه ای تیم ملی فوتبال ساحلی طبق صحبت های مطرح شده، در صورتیکه به هر دلیلی این رقابت ها برگزار نگردد، انتخاب تیم های آسیایی برای اساس رنکینگ آسیایی آنها انجام خواهد شد.

نخستین دوره بازی های ساحلی دنیا مهرماه به میزبانی سن دیگو آمریکا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور تیم فوتبال ساحلی ایران در مسابقات گزینشی بازی های ساحلی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم فوتبال ساحلی ایران در مسابقات گزینشی بازی های ساحلی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید