توقف خط فراوری نورد در شرکت فولاد یزد

به گزارش وبلاگ آپلود، مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان یزد در واکنش به دو حادثه اخیر و فوت پرسنل خط فراوری نورد شرکت فولاد یزد، گفت: خط فراوری نورد این شرکت متوقف شد و در حال حاضر تعطیل است.

توقف خط فراوری نورد در شرکت فولاد یزد

به گزارش وبلاگ آپلود، محمد فتاحی با تاکید بر پیگیری های این اداره مبنی بر شناسایی مقصر یا مقصران حادثه شرکت فولاد یزد، گفت: پس از وصول خبر حادثه در شرکت مذکور، بازرسان کار این اداره به محل اعزام شده و با آنالیز محل حادثه و مصاحبه با تعدادی از مطلعین و شهود حادثه دستور توقف خط فراوری نورد به کارفرما ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: مقرر شد پس از وصول گزارش پزشکی قانونی و دستور قضایی برای پیگرد قانونی نسبت به معرفی مقصر یا مقصران به مراجع مربوطه اقدام گردد.

فتاحی در مورد برخورد با کارفرما و جلوگیری از بروز چنین حوادثی، عنوان نمود: با احضار کارفرما، موارد نقض در خط فراوری به وی ابلاغ شده و متعهد شد نسبت به برطرف نواقص ابلاغی اقدام کند.

لازم به ذکر است؛ در دو حادثه اخیر در این واحد فراوریی که ناشی از حادثه برق گرفتگی و دیگری در اثر نشست گاز رخ داد، در مجموع دو کارگر جان خود را از دست دادند و یک کارگر نیز مصدوم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توقف خط فراوری نورد در شرکت فولاد یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف خط فراوری نورد در شرکت فولاد یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید