برنامه های دهمین روز جشنواره تئاتر فجر

به گزارش وبلاگ آپلود، سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای کریملوژی، مارلون براندو، همه فرزندان مکبث و ... ادامه دارد.

برنامه های دهمین روز جشنواره تئاتر فجر

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ آپلود، امروز شنبه 19 بهمن ماه تنها یک روز به خاتمه برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجرمانده است. اما در همین یک روز نیز اجرا هایی روی صحنه می فرایند که اغلب در بخش مسابقه نیز حضور دارند. همه فرزندان مکبث، کریم لوژی، تن ها خرچنگ، چند روایت نامعتبر و مارلون براندو از بخش اجرا های صحنه ای، زندگی کنسرو شده، رهائی از شائولین، زری سلطان و ویرانه های زیبا در بخش نمایش های به علاوه فجر، آخماز و گروهبان نیز در بخش اجرای رادیو تئاتر بروی صحنه می فرایند.

** بخش اجرا های صحنه ای

نمایش همه فرزندان مکبث به نویسندگی مهدی شفیعی زرگر و کارگردانی مجتبی رستمی فر از اهواز امروز در ساعت 20 در مدت زمان 100 دقیقه در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می گردد.

کریملوژی عنوان نمایشی است به نویسندگی مهران رنجبر و کارگردانی رضا بهرامی که در دو سانس 19 و 20:30 و در مدت زمان 55 دقیقه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر بروی صحنه می رود.

تن ها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می نماید اتللو به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی در مدت زمان 100 دقیقه و در دو سانس 17:30 و 20 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرا می گردد.

باغ آلبالو عنوان نمایشی است به نویسندگی آنتوان چخوف و کارگردانی علی فتوحی از تبریز که در مدت زمان 90 دقیقه در دو سانس 17 و 19 در تالار مولوی بروی صحنه می رود.

چند روایت نامعتبر از آنچه ... به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی کریم علی خواهم از ارومیه در مدت زمان 70 دقیقه در دو سانس 17 و 20 در تالار ناظرزاده کرمانی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می گردد.

مارلون براندو به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر در مدت 85 دقیقه و در دو سانس 18 و 20:45 در تالار سمندریان تماشاخانه ایرانشهر بروی صحنه می رود.

پشت دیوار عمارت دیگر نمایشی است که به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی در مدت زمان 90 دقیقه در ساعت 18 در تماشاخانه سرو اجرا می گردد.

همچنین نمایش ارواح به نویسندگی و کارگردانی آنجلا استوکلین امروز در دو سانس 16 و 19 در کارگاه دکور تالار وحدت اجرا می گردد.

همه فرزندان مکبث، کریم لوژی، تنها خرچنگ، چند روایت نامعتبر و مارلون براندو از نمایش هایی هستند که در بخش مسابقه قرار دارند.

** نمایش های خیابانی

در این بخش اجرا های متنوع دیگری در محوطه بیرونی مجموعه تئاتر شهر، خانه هنرمندان ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر (عج) بروی صحنه می فرایند.

** محوطه بیرونی تئاتر شهر

سردار پرچم دار به نویسندگی و کارگردانی سید پوریا امامی از اصفهان و در مدت زمان 25 دقیقه در ساعت 16، هم نفس به نویسندگی و کارگردانی علیمحمد رادمنش از جیرفت در مدت زمان 30 دقیقه، کاروان چوبی به نویسندگی و کارگردانی مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه و در مدت زمان 20 دقیقه و در ساعت 17، نمایش #همه همدردیم به نویسندگی و کارگردانی یاسر میرحمیدی از رشت در مدت زمان 25 دقیقه در ساعت 17:30 و سرباز به نویسندگی امیرحسین شفیعی و کارگردانی پژمان شاهوردی در مدت زمان 25 دقیقه و در ساعت 18 در محوطه تئاتر شهر اجرا می شوند.

** خانه هنرمندان ایران

همچنین #همه همدردیم به نویسندگی و کارگردانی یاسر میرحمیدی از رشت در مدت زمان 25 دقیقه و در ساعت 16:30، سردار پرچم دار به نویسندگی و کارگردانی سید پوریا امامی و در مدت زمان 25 دقیقه و در ساعت 17 در محوطه خانه هنرمندان ایران بروی صحنه می فرایند.

** ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر (عج)

هم نفس به نویسندگی و کارگردانی علیمحمد رادمنش از جیرفت و در مدت زمان 30 دقیقه از جیرفت و در ساعت 10:30 و کاروان چوبی به نویسندگی و کارگردانی مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه در مدت زمان 20 دقیقه در ساعت 11 در ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر (عج) اجرا می شوند.

همچنین نمایش محیطی بیا جلوتر تا 20 بهمن به نویسندگی حسین برفی نژاد و کارگردانی سجاد باقری هر روز ساعت 21 در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می گردد.

** نمایش های به علاوه فجر

نمایش زندگی کنسرو شده به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی حامد هادوی از البرز و در مدت زمان 45 دقیقه در ساعت 19 در تماشاخانه ایران تماشا بروی صحنه می رود.

رهایی از شائولین نمایش دیگری است که به نویسندگی و کارگردانی متین اوجانی در مدت زمان 55 دقیقه و در ساعت 19:30 در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می گردد.

زری سلطان نمایش دیگر یاست که به نویسندگی کرامت یزدان و کارگردانی فرید همدانی در مدت زمان 65 دقیقه ساعت 17 در تماشاخانه شانو بروی صحنه می رود.

ویرانه های زیبا به نویسندگی حسین زنگنه و کارگردانی علی اصغر کیاثلاثی در مدت زمان 50 دقیقه در ساعت 21 در خانه نمایش دا اجرا می گردد.

تمامی نمایش های شنبه 19 بهمن در بخش به علاوه فجر در بخش مسابقه قرار دارند.

** اجرا های بخش رادیو تئاتر

در بخش رادیو تئاتر امروز شنبه 19 بهمن ماه، دو نمایش آخماز به نویسندگی و تهیه کنندگی سولماز ملکی و کارگردانی شیرین سپه راد از اردبیل و در ساعت 16:30 و همچنین نمایش گروهبان به نویسندگی سمیه محسنی نیک و کارگردانی حمیدرضا سلحشور و تهیه کنندگی هانیه پیرامی از خراسان جنوبی و در مدت زمان 40 دقیقه ساعت 18:30 از تالار رودکی اجرا می گردد. این دو نمایش در بخش مسابقه نیز شرکت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنامه های دهمین روز جشنواره تئاتر فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های دهمین روز جشنواره تئاتر فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید