اینچه درگاهی: ورزشکاری که به اردو نیاید، اعزام نخواهد شد

به گزارش وبلاگ آپلود، نشست خبری رئیس فدراسیون ژیمناسیک بعد از مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی در سالن فارسی اکادمی ملی المپیک برگزار گشت.

اینچه درگاهی: ورزشکاری که به اردو نیاید، اعزام نخواهد شد

به گزارش وبلاگ آپلود، عصر امروز (شنبه)، پس از اتمام مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیا، نشست خبری اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک، محسن سلیمانی دبیر فدراسیون و کنندگان رسانه ها برگزار گشت.

درگاهی در باره مسائل فدراسیون با بهلول زاده گفت: متاسفانه مشکل آقای بهلول زاده را نمی دانم. پدر بهلول زاده به من گفت که باید با پسر من مانند بهداد سلیمی رفتار شود. کمی توقعات بهلول زاده زیاد بود. حتی مربی دیگر تمایل همکاری با چنین شاگردی نداشت.

او افزود: هدف از حاشیه سازی بهلول زاده را نمی دانم و ما با برگزاری جلسه سعی کردیم مسائل را برطرف کنیم ولی کارساز نبود.حتی برای زانو بهلول زاده ام آر ای نوشتیم و معتقدم صدمه زیاد نبود که برای ادامه کار این ورزشکار مشکل ساز شود.

او گفت: اگر بهلول زاده مدرکی دارد که فدراسیون از او پول گرفته است، مدارک خود را به فدراسیون بیاورد و از ما پول خود را پس بگیرد. حتی مکمل و تغذیه هم برای بازیکنان رایگان بوده است. او برای تست تیم ملی هم نیامد و پدر او افت تحصیلی فرزندش را برای نیامدن به تست تیم ملی بهانه کرد.

وی افزود: اگر ورزشکار برای تست تیم ملی نیاید قاعدتا به تیم ملی دعوت نخواهد شد و اگر در اردو حاضر نباشد اعزامی وجود نخواهد داشت.

درگاهی با اعلام رضایت از برگزاری مراسم تجلیل مدال آوران گفت: هدف از برنامه تجلیل از قهرمانان این بود که تجلیل شایسته ای از این قهرمانان شود زیرا که طول زندگی قهرمانی یک ژیمناستیک کار بسیار کمتر از یک فوتبالیست است.

او افزود: خواستیم از ورزشکاران تقدیر شود و دیده شوند و بدانند مقامی که کسب می کنند در کشور خودشان از اهمیت زیادی برخوردار است و بعد از این تجلیل روحیه تیم ملی قطعا افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اینچه درگاهی: ورزشکاری که به اردو نیاید، اعزام نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینچه درگاهی: ورزشکاری که به اردو نیاید، اعزام نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید