افتتاح تعدادی از طرح های خیرساز دانشگاه سمنان در دهه مبارک فجر

به گزارش وبلاگ آپلود، رئیس دانشگاه سمنان در مجمع عمومی بنیاد خیرین دانشگاه سمنان از افتتاح بعضی از طرح های خیرساز این دانشگاه در دهه فجر اطلاع داد.

افتتاح تعدادی از طرح های خیرساز دانشگاه سمنان در دهه مبارک فجر

به گزارش گروه استان های وبلاگ آپلود، مسعود نصیری زرندی با اعلام این خبر اضافه نمود: تا به امروز اقدامات خوبی به وسیله بنیاد خیرین دانشگاه سمنان انجام شده است که از آن جمله می توان به: احداث چند ساختمان اداری، حسینیه، خوابگاه، رختشویخانه، سالن چندمنظوره، اهدای زمین، درخت، تجهیزات، وسایل نقلیه و مشارکت در ساخت مرکز کارآفرینی، مرکز بهداشت، پروژه ایوان معرفت، خوشه های صنعتی دانشگاه در زمینه فرش و قطعات خودرو، کمک به دانشجویان احتیاجمند برای ادامه تحصیل و... اشاره کرد.

نصیری خاطر نشان کرد: خوابگاه خیرساز شماره 1 دانشگاه سمنان که به صورت سوئیت های متأهلین با زیربنای 514 متر مربع از سوی خیرین در محل پردیس شماره یک دانشگاه احداث شده است به کمک خداوند متعال در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه سمنان اضافه نمود: چندین طرح خیرساز دیگر دانشگاه نیز در حال اقدام است که از آن جمله خوابگاه خیرساز شماره 2 دانشگاه به وسیله خیرگرامی مهندس پورفخار در حال ساخت است و دو رختشویخانه مجهز برای دانشجویان دانشگاه نیز به وسیله خیر محترم مهندس حقیقت پاییز سال جاری با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به افتتاح رسید.

علی خیرالدین معاون فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این نشست عملکرد بنیاد خیرین دانشگاه سمنان را خوب توصیف کرد و خواهان توجه خیرین به مقوله فناوری با توجه به کارآفرینی بالا در این حوزه و احتیاج روز کشور شد.

عضو هیئت امنای بنیاد خیرین دانشگاه سمنان به دانشگاه های نسل چهارم با رویکرد کارآفرینی و مسؤولیت اجتماعی اشاره کرد و بر اهمیت نقش خیرین در مقوله مسؤولیت اجتماعی دانشگاه ها تأکید کرد.

عباس آل بویه مدیرعامل بنیاد خیرین دانشگاه سمنان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این بنیاد در دوره گذشته به بعضی از اولویت ها و برنامه های این بنیاد در دوره نو هیأت مدیره اشاره کرد و بر استفاده از ظرفیت کلیه خیرین شهر و دانشگاهیان دانشگاه تأکید نمود.

شایان ذکر است، بنیاد خیرین دانشگاه سمنان در سال 1386 به همت تنی چند از دانشگاهیان، فرهنگیان، هنرمندان، صنعتگران، بازاریان و شهروندان نیکوکار به منظور برطرف بعضی احتیاج های فرهنگی، اقتصادی و تجهیزاتی دانشگاه سمنان تشکیل شده و مؤسسه ای مستقل از تشکیلات رسمی دانشگاه سمنان محسوب می گردد که به منظور جلب مشارکت و کمک های مردمی و دولتی در حال حاضر به وسیله هیأت امنا و هیأت مدیره به فعالیت می پردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افتتاح تعدادی از طرح های خیرساز دانشگاه سمنان در دهه مبارک فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح تعدادی از طرح های خیرساز دانشگاه سمنان در دهه مبارک فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید