احیای وال استریت با عقب نشینی ترامپ، اس اند پی رشد کرد

به گزارش وبلاگ آپلود به نقل از رویترز، روز جمعه پس از این که ترامپ گفت ممکن است آمریکا دیگر مجبور نباشد به واردات چینی تعرفه های جدیدی ببندد، شاخص های اس اندپی و داو جونز، رشد کردند اما سقوط سنگین ان ویدیا شاخص نزدک را پایین کشید.

احیای وال استریت با عقب نشینی ترامپ، اس اند پی رشد کرد

هر سه شاخص سهام آمریکا معاملات خود را با ضرر شروع کردند چراکه چشم انداز ناامیدکننده سهام ان ویدیا بر بخش تکنولوژی سنگینی می کرد

سهام آمریکا پس از آن حرکت رو به رشد خود را شروع کرد که ترامپ گفت به نظر می رسد چین تمایل دارد در مورد تجارت به توافق برسد.

ورونیکا ویلیس، تحلیل گر استراتژی سرمایه گذاری در شرکت سرمایه گذاری ولزفارگو، می گوید: بازارها از نزدیک هرگونه تحول مربوط به تجارت را مورد توجه قرار می دهند. یک قرارداد تجاری می تواند امیدها برای رشد اقتصادی دنیا را تقویت کند.

پس از این که شرکت ان ویدیا اظهار داشت به علت کاهش در فعالیت ماینینگ ارزهای دیجیتال، فروش این شرکت افت نموده است، سهام آن 18 درصد سقوط کرد. این سقوط سنگین، شاخص نزدک را در محدوده منفی نگاه داشت.

میانگین صنعتی داو جونز 123.95 واحد یا 0.43 درصد رشد کرد و به 25413.22 واحد رسید. شاخص اس اندپی500 هم 6.07 واحد یا 0.22 درصد بالا رفت و در 2736.27 واحد بسته شد. اما شاخص کامپوزیت نزدک 11.16 واحد یا 0.15 درصد افت کرد و به 7247.87 واحد رضایت داد.

طی هفته گذشته، هر سه شاخص مهم سهام آمریکا افت کردند. اس اندپی 1.61 درصد، داوجونز 2.22 درصد و نزدک 2.15 درصد ضرر کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "احیای وال استریت با عقب نشینی ترامپ، اس اند پی رشد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای وال استریت با عقب نشینی ترامپ، اس اند پی رشد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید