کاراته قهرمانی آسیا، مدال طلای کاپیتان پورشیب حسن ختام تیم مردان در بخش انفرادی، کسب یک طلا و دو برنز از تاتامی تاشکند

به گزارش وبلاگ آپلود، با کسب مدال طلای ذبیح الله پورشیب، پرونده تیم کومیته مردان در بخش انفرادی با کسب یک مدال طلا و دو برنز بسته شد.

کاراته قهرمانی آسیا، مدال طلای کاپیتان پورشیب حسن ختام تیم مردان در بخش انفرادی، کسب یک طلا و دو برنز از تاتامی تاشکند

به گزارش وبلاگ آپلود، روز دوم از شانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا امروز (شنبه) در تاشکند ازبکستان برگزار گشت و در دیدار نهایی وزن 84- کیلوگرم ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کشورمان با فزونی مقابل یک بر صفر مقابل محمود ساجان از اردن به مدال طلا دست یافت.

پورشیب روز گذشته و در نخستین روز مسابقات پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم ابتدا 4 بر 3 از سد ایگور چیخمارف از قزاقستان گذشت. او در ادامه یا نتیجه 2 بر صفر مقابل هان دوتان از ویتنام پیروز شد.

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه مقابل محمد الماجدی از کویت در هانتی برنده شد و به فینال راه یافت.

پیش از این و در رقابت های امروز، طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم به مدال طلا، رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم و کاتای تیمی بانوان به مدال نقره و سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم، فاطمه صادقی در کاتای انفرادی و کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافته بودند.

پورشیب در شرایطی به مدال طلا دست یافت که پرونده تیم مردان کشورمان با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز در بخش مردان بسته شد. فردا و در روز پایانی مسابقات و در بخش کومیته تیمی، تیم کشورمان برای کسب سومین عنوان متوالی قهرمانی خود به روی تاتامی خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاراته قهرمانی آسیا، مدال طلای کاپیتان پورشیب حسن ختام تیم مردان در بخش انفرادی، کسب یک طلا و دو برنز از تاتامی تاشکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته قهرمانی آسیا، مدال طلای کاپیتان پورشیب حسن ختام تیم مردان در بخش انفرادی، کسب یک طلا و دو برنز از تاتامی تاشکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید