چگونه در سفر تمرینات ورزشی انجام دهیم؟

به گزارش وبلاگ آپلود، تمرینات ورزشی در سفر

اینکه خارج از شهر خودتان در هنگامی که در سفر کاری یا تفریحی هستید بتوانید تمرینات ورزشی همیشگی خود را انجام دهید به شما یاری می نماید تا برای انجام کارها انگیزه بیشتری داشته باشید، استرس کمتری را تحمل کنید و تناسب اندام خود را حفظ کنید. اما گاهی انجام تمرینات ورزشی در سفر می تواند سخت باشد، خبرنگاران را همراهی کنید می خواهیم از راه هایی بگوییم که به یاری آن ها می توانید در سفر هم تمرینات ورزشی خود را ادامه دهید.

چگونه در سفر تمرینات ورزشی انجام دهیم؟

از امکانات هتل حداکثر استفاده را ببرید

وقتی در سفر در اقامتگاه یا هتل هستید از کارکنان هتل درباره امکانات ورزشی، پارک های محلی و زمین های دو در اطراف منطقه محل سکونت خود سوال کنید اینجوری می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از روش های تمرینی برای شما مناسب تر است. خیلی از هتل ها حتی خودشان دارای باشگاه و مراکز بدنسازی هستند و یا با باشگاه های اطراف قرارداد دارند که این می تواند فرصت تمرینی رایگان و با تخفیف را برای شما به وجود بیاورد.

از باشگاه هتل بهره ببرید

خیلی از هتل ها انواع وزنه ها، تردمیل، دوچرخه ثابت و دیگر امکانات ورزشی برای تمرین و فعالیت های روزانه را ارائه می دهند. از کارکنان هتل بپرسید که مرکز باشگاه در کجای ساختمان قرار گرفته است و باشگاه تا چه زمانی باز است. اگر قبلا از وزنه های ورزشی استفاده نکرده اید و طریقه به کار گیری آن ها را به درستی نمی دانید با آن ها تمرین نکنید چون استفاده نادرست باعث آسیب دیدگی می گردد.

در استخر هتل شنا کنید

شنا می تواند تمرینی عالی باشد و حتی اگر در زمان کوتاهی آن را انجام دهید باز هم یاری می نماید که کالری بسوزانید و روی چندین گروه از عضله های خود کار کنید. سعی کنید به طور عمودی روی آب قرار بگیرید و یا به مدت 30 تا 60 دقیقه بر روی آب تمرینات ایروبیک انجام دهید.

در میان طبقات و یا حیاط هتل پیاده روی کنید

به سادگی پیاده روی کنید، آهسته بدوید و یا از پله های هتل بالا بروید. هتل، فرصت های زیادی برای انجام تمرینات ورزشی موثر و ایمن برای شما ایجاد می نماید. اگر هتل، محوطه ای مجذوب کننده دارد تمرینات خود را در خارج از ساختمان انجام دهید. برای انجام تمرینات روزانه می توانید چندین بار دور محوطه حیاط هتل راه بروید و یا بدوید. اگر هوا تمیز نیست و یا خودتان ترجیح می دهید که در داخل ساختمان ورزش کنید درمیان سالن های هتل راه بروید و یا پله های بین طبقات را بالا یا پایین بروید. می توانید با سرعتی ثابت همه پله های را بالا و سپس همه پله ها را رو به پایین بروید، این تمرین می تواند عضلات پاهای شما را ورزیده کند و ضربان قلب شما را بالا ببرد.

دوچرخه یا قایق پدالی کرایه کنید و یا به باشگاه گلف بروید

خیلی از هتل ها و اقامتگاه ها فعالیت های ورزشی ای را ارائه می دهند که می توانید با پرداخت مبلغی معین از آن ها بهره ببرید. دوچرخه سواری، قایق سواری دور دریاچه و یا شرکت در بازی های گلف می تواند صدها کالری بسوزاند و باعث گردد که تمریناتی مفرح و لذت بخش را هم تجربه کنید.

منبع: wikihow.com

منبع: الی گشت

به "چگونه در سفر تمرینات ورزشی انجام دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در سفر تمرینات ورزشی انجام دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید