پیشنهاد ایران به AFC برای برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در بهمن ماه

به گزارش وبلاگ آپلود، رئیس کمیته فوتسال گفت: به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد دادیم مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در بهمن ماه امسال برگزار گردد.

پیشنهاد ایران به AFC برای برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در بهمن ماه

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

داود پرهیزکار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آپلود درباره درخواست ایران برای تعویق مسابقات قهرمانی آسیا گفت: درخواست مان را نوشتیم و آماده است. با توجه به تعطیلی آخر هفته AFC، این درخواست در اختیار روابط بین الملل فدراسیون قرار گرفته است و روز دوشنبه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد.

وی در خصوص پیشنهاد ایران درباره زمان جدید مسابقات قهرمانی آسیا توضیح داد: پیشنهاد دادیم بازی ها در بهمن ماه برگزار گردد و حدوداً شش ماه بعد از آن هم جام جهانی را در شهریور 1400 در پیش خواهیم داشت. وظیفه ما بود که این پیشنهاد را ارائه دهیم و باید منتظر تصمیم به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا باشیم.

رئیس کمیته فوتسال درباره جلسه مشترک هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال و کمیته فنی و توسعه فوتسال برای مشخص شدن زمان فینال لیگ برتر گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار است به زودی تصمیم خود را درباره مسابقات اعلام کند. پس از آن نیز ما با هیئت رئیسه سازمان لیگ و دبیرکل فدراسیون فوتبال جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا درباره فینال لیگ برتر تصمیم گیری کنیم. برنامه ریزی های خودمان را براساس برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در تاریخ مرداد ماه انجام خواهیم داد و اگر این برنامه تغییر کرد ما هم دوباره برنامه خودمان را تغییر خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیشنهاد ایران به AFC برای برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد ایران به AFC برای برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید