وان پلاس 7 پرو با نمایشگر خمیده در تصاویر جدید دیده شد

به گزارش وبلاگ آپلود، اینکه وان پلاس در حال کار روی یک گوشی 5G است، بر کسی پوشیده نیست و این شرکت خودش هم این موضوع را در نمایشگاه MWC سال جاری در شهر بارسلون، تایید کرد. اما تنها چیزهایی که از این گوشی تا اینجا می دانیم، این است که پردازنده این گوشی اسنپدراگن 855 خواهد بود و مودم X50 کوالکام در این گوشی استفاده خواهد شد. امروز، دو عکس جدید از وان پلاس 7 با پشتیبانی از 5G به بیرون درز نموده که بعضی مشخصات سخت افزاری این گوشی را در کنار طراحی جدید و نمایشگر خمیده آن، نشان می دهد.

وان پلاس 7 پرو با نمایشگر خمیده در تصاویر جدید دیده شد

منبعی که این عکس ها را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر نموده، ادعا می نماید که اسم کد این گوشی GM1915 خواهد بود. همچنین تصویری که از بخش تعیینات گوشی در اپلیکیشن ستینگ منتشر شده، نشان می دهد که این محصول نمایشگری 6.67 اینچی از نوع Super Optic خواهد داشت که برپایه AMOLED است. پردازنده این گوشی نیز اسنپدراگن 855 است و هشت گیگابایت حافظه رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی، در لیست تعیینات وان پلاس 7 دیده می گردد. نکته هیجان انگیز، دوربین های جدید این گوشی است که بالاخره شاهد دوربین سه گانه در این محصول هستیم. یک دوربین 48 مگاپیکسلی، یک دوربین 16 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی وان پلاس 7 وجود خواهند داشت که احتمالا یکی از آن ها زاویه عریض دارد. در نهایت نکته جالب دیگری که در این صفحه دیده می گردد، نام گوشی است که OnePlus 7 Pro نوشته شده است.

همچنین در تصویر بالا، نسخه اندروید و شماره بیلد سیستم عامل نصب شده روی گوشی هم تعیین است. جدا از این مورد، تصویری از گوشی وان پلاس 6T دیده می گردد که صحت این تصویر را با شک و تردید روبرو می نماید. اما ممکن است وان پلاس برای اینکه نمی خواهد اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر گردد، هنوز تصویر خبری از وان پلاس 7 را در سیستم عامل گوشی قرار نداده تا این گوشی بیش از این لو نرود.

نکته دیگر، اسم کد این گوشی است که برخلاف تمام گوشی هایی که تا به حال از وان پلاس دیده ایم، دیگر با A آغاز نمی گردد. از وان پلاس وان تا به امروز، اسم کد تمام گوشی های وان پلاس، با حرف A آغاز می شد و این تغییر، احتمالا یعنی با سری جدیدی از گوشی های وان پلاس روبرو هستیم. احتمالا به همین دلیل هم اسم این گوشی وان پلاس 7 پرو انتخاب شده و مدل معمولی که از شبکه 5G پشتیبانی نمی نماید و ارزان تر خواهد بود، همچنان اسم کدی با حرف A خواهد داشت. شما درباره این گوشی و ظاهر آن چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس 7 پرو با نمایشگر خمیده در تصاویر جدید دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 7 پرو با نمایشگر خمیده در تصاویر جدید دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید