آنر 80 با اسنپدراگون 782G راهی بازار می گردد

به گزارش وبلاگ آپلود، آنر میخواهد 8 روز دیگر از گوشی های سری آنر 80 رونمایی کند و به همین دلیل به تازگی اطلاعاتی از این محصولات منتشر شده مبنی بر اینکه مدل استاندارد به تراشه اسنپدراگون 782G و مدل پرو هم به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهند شد.

آنر 80 با اسنپدراگون 782G راهی بازار می گردد

آنر 80 طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده قرار است با تراشه اسنپدراگون 782G راهی بازار گردد، این در حالی است که پیش تر خوانده بودیم این محصول یا با تراشه دایمنسیتی 1080 و یا با اسنپدراگون 7 نسل 1 روانه بازار خواهد شد. این تراشه تازه هم اگرچه پرچم دار نیست و هنوز هم رسما معرفی نشده اما با توجه به اطلاعاتی که از آن در اختیار داریم، به نظر می رسد تراشه ای قدرتمند و سریع باشد. انتظار می رود کوالکام در رویداد اسنپدراگون Summit پیش رو از این تراشه رونمایی کند.

آنر 80 پرو اما به عنوان یک مدل پرچم دار به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد شد. این تراشه هم در صورت عرضه اسنپدراگون 8 نسل 2 دیگر پرچم دار نخواهد بود اما آنقدر قدرتمند هست که بتوانیم آنر 80 پرو را یک پرچم دار خطاب کنیم. گوشی های تازه آنر بعلاوه قرار است با رابط کاربری آنر Magic OS راهی بازار شوند که گفته می گردد این شرکت چینی میخواهد آن را جایگزین Magic UI کند. گفتنی است به همراه گوشی های این سری از مدل پرو پلاس هم رونمایی خواهد شد که بخش بزرگی از مشخصات آن مشابه مدل پرو خواهد بود.

آنر 80 به عنوان مدل استاندارد از این سری قرار است دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی داشته باشد اما گفته می گردد آنر 80 پرو پلاس به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. البته اخیرا شایعه شده که آنر شاید در گوشی های مدل پرو و پرو پلاس از دوربین 160 مگاپیکسلی استفاده کند اما نکته اینجاست که هنوز هیچ شرکتی از چنین دوربینی رونمایی نکرده است. اگر این دوربین 160 مگاپیکسلی واقعاً قرار است در سری آنر 80 حضور داشته باشد، به احتمال زیاد باید یک نسخه سفارشی از سنسورهای 200 مگاپیکسلی موجود در بازار باشد.

اگرچه رویداد 2 آذر آنر که 8 روز تا شروع آن موقع به جای مانده غالبا با تمرکز بر گوشی های سری آنر 80 برگزار خواهد شد اما اینطور که به نظر می رسد، قرار است در آن از گوشی تاشوی این شرکت تحت عنوان آنر Vs هم رونمایی گردد. محصولی که گفته می گردد از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده خواهد نمود، 261 گرم وزن خواهد داشت و سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری Magic UI 7.0 هم به صورت پیش فرض روی آن نصب خواهد بود.

در رابطه با اینکه گوشی های تازه آنر در بازار جهانی هم در دسترس قرار خواهند گرفت یا خیر خبری در اختیار نداریم اما با توجه به اینکه نسل های قبل در تمامی بازارها موجود بودند، می توان انتظار داشت سری آنر 80 هم سرنوشت مشابهی داشته باشند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنر 80 با اسنپدراگون 782G راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر 80 با اسنپدراگون 782G راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید