هشدار: ترکیب امیکرون و دلتا فاجعه می آفریند

به گزارش وبلاگ آپلود، مدیر ارشد پزشکی مدرنا هشدار داده است: اگر نوع اومیکرون و دلتا به طور همزمان فردی را آلوده نمایند، ابرسویه جدیدی به نام دلمیکرون ایجاد خواهد شد.

هشدار: ترکیب امیکرون و دلتا فاجعه می آفریند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ آپلود به نقل از بیزنس استاندارد، مدیر ارشد پزشکی مدرنا هشدار داده است: اگر نوع اومیکرون و دلتا به طور همزمان فردی را آلوده نمایند، ابرسویه جدیدی به نام دلمیکرون ایجاد خواهد شد.

در حالی که دنیا کوشش می نماید تا نوع امیکرون ویروس کرونا را درک کند و با آن کنار بیاید، به نظر می رسد سویه جدیدی در راه است که اگر شکل بگیرد، یک ابرسویه را پدید می آورد. گرچه کارشناسان برجسته بهداشت به مردم توصیه کردند که به شایعات توجه ننمایند و منتظر نظریه آژانس های بهداشت دنیای مانند سازمان دنیای بهداشت (WHO) یا مر کزکنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) برای تأیید یا رد وجود چنین نوع کووید باشند.

کارشناسان تاکید می نمایند، در حال حاضر چنین نوع کوویدی دلمیکرون وجود ندارد و بعلاوه هیچ اطلاعاتی در خصوص جهش دیگری از ویروس SARS-CoV-2 پس از وجود ندارد

در حال حاضر، مطالعات نشان داده اند که نوع امیکرون در مقایسه با نوع دلتا که می تواند 2-28 روز باشد، دوره نهفتگی کوتاه تری دارد که فقط 3 روز است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "هشدار: ترکیب امیکرون و دلتا فاجعه می آفریند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار: ترکیب امیکرون و دلتا فاجعه می آفریند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید