میرجوان: امیدوارم لیگ هرچه زودتر ادامه پیدا کند، همه بازیکنان از آمادگی کامل به دور هستند

به گزارش وبلاگ آپلود، عماد میرجوان مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد که تعطیلی مسابقات لیگ برتر، همه بازیکنان را از آمادگی کامل دور کرده است

میرجوان: امیدوارم لیگ هرچه زودتر ادامه پیدا کند، همه بازیکنان از آمادگی کامل به دور هستند

عماد میرجوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آپلود، در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: این روزها برای همه مردم سخت می گذرد و بازیکنان فوتبال هم شرایط سختی را تجربه می کنند. ما هم در قرنطینه هستیم و باید به صورت انفرادی تمرین کنیم که به هیچ عنوان جای تمرین با تیم را نمی گیرد. وقتی این نوع تمرین دو هفته ادامه پیدا می کند، ناخودآگاه روی شرایط بدنی بازیکنان تاثیر می گذارد و در حال حاضر تمامی بازیکنان از آمادگی کامل به دور هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با تعطیلی قطعی لیگ برتر روبرو است یا خیر بیان کرد: ما در بطن کار نیستیم و نمی دانیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. باید دید این بیماری چه زمانی ریشه کن می شود، طبیعتا اگر این شرایط پایدار باشد ادامه دادن لیگ سخت خواهد شد. اگر شرایط طوری باشد که از 15 اردیبهشت اندازه سه هفته تمرین کنیم، می توانیم بازی ها را ادامه دهیم ولی اگر کار به خردادماه بکشد همه چیز سخت و فرسایشی خواهد شد. من امیدوارم که بازی ها از اواخر اردیبهشت پیگیری شود.

مهاجم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه تعطیلی مسابقات به ضرر تیمش شد، شرح داد: ما موقعیت خوبی در لیگ برتر داریم و در جام حذفی هم جزو 4 تیم پایانی هستیم که شانس رسیدن به فینال را هم داریم. خیلی از تیم ها بابت این تعطیلی ضرر کردند و این شرایط به ضرر تیم ما هم تمام شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میرجوان: امیدوارم لیگ هرچه زودتر ادامه پیدا کند، همه بازیکنان از آمادگی کامل به دور هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرجوان: امیدوارم لیگ هرچه زودتر ادامه پیدا کند، همه بازیکنان از آمادگی کامل به دور هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید