منصوریان: بازی بسیار سنگین و نتیجه فوق العاده بود، امیدوارم این برد التیامی بر ناکامی های اخیرمان باشد

به گزارش وبلاگ آپلود، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعضی از مواقع کوشش می کردیم فوتبال خوبی را ارائه دهیم ولی از نتیجه بازی فوق العاده راضی هستیم.

منصوریان: بازی بسیار سنگین و نتیجه فوق العاده بود، امیدوارم این برد التیامی بر ناکامی های اخیرمان باشد

به گزارش وبلاگ آپلود از ساری، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: به دو علت بازی بسیار سنگینی بود. یکی اینکه می دانستیم نساجی از بازی های قبلی نمایش های خیلی خوبی دارد. در وهله دوم جفت تیم ها با توجه به اینکه 48 ساعت پشت سر هم بارندگی داشتیم و زمین لغزنده بود نمی توانستند کیفیت فنی خیلی خوبی را روی زمین داشته باشند.

وی گفت: بعضی از مواقع کوشش می کردیم فوتبال خوبی را ارائه دهیم ولی از نتیجه بازی فوق العاده راضی هستیم. خیلی خوب توانستیم تیم نساجی را بررسی کنیم. به بازیکنانم، کادر فنی، کادر پزشکی، تدارکات، سرپرستی و مدیریت خسته نباشید می گویم و این برد را به تمام مردم خوب آبادان تقدیم می کنم و امیدوارم این پیروزی بابت سه بازی قبل و شکست مقابل حریفان التیامی باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان نمود: من اعتقاد دارد اگر آقای الهامی روی نیمکت بود آنقدر سر و صدای جانبی از کنار نیمکت شان نمی شنیدیم. موقعیت نساجی خیلی نزدیک به موقعیت آبادان است و تیم ریشه داری است. تیمی است که نماینده یک استان است. وقتی که پدر خانواده روی نیمکت نباشد تمام مجموعه اعتراض می نمایند و شاید تأثیر منفی روی بازیکنان خودشان می گذاشتند. هشت نفر همزمان بازیکنان را صدا می کردند.

منصوریان ادامه داد: ما تأثیری نمی توانیم روی داور بگذاریم چون دست ما نیست.کارت هایی که من می گیرم یک علت خاص دارد و آن این است که از خط مرز رد می شوم و هنوز هم نتوانستم این عیب را رفع کنم.

وی بیان نمود: یکی از دلایل اصلی که شاید نابالانسی روی نیمکت نساجی ایجاد کرد، نبودِ آقای الهامی بود. وقتی سرمربی باشد یک نفر می آید لب خط صحبت می نماید. شما فیلم بازی را نگاه کنید در بیشتر از زمان بازی سه الی چهار نفر وسط پیست بودند ولی کل تیم من روی نیمکت نشسته بودند چون باید بازیکنان پالس از یک نفر بگیرد. من اگر طبیب بودم سر خود دوا می کردم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعلام کرد: من در کمیته انضباطی آنقدر از خودم ناراحت بودم که شکوائیه ننوشتم و تحمل کردم که کوشش کنم که یاد بگیرم دیگه عصبانی نباشم.

منصوریان افزود: من باید این عیب را رفع کنم. من در بازی الاهلی و نفت دیدم در منطقه مربی گری الاهلی هستم. ما به این برد نیاز داشتیم و بردن تیمی مثل نساجی سخت است. اگر بازی در قائمشهر بود کار خیلی سخت تر می شد.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منصوریان: بازی بسیار سنگین و نتیجه فوق العاده بود، امیدوارم این برد التیامی بر ناکامی های اخیرمان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: بازی بسیار سنگین و نتیجه فوق العاده بود، امیدوارم این برد التیامی بر ناکامی های اخیرمان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید