معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار ایلام عنوان کرد؛ تامین مایحتاج مردم در ایام نوروز

به گزارش وبلاگ آپلود، معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت:میوه، مایحتاج پروتئینی و دیگر اقلام پرمصرف و مورد احتیاج مردم در ایام نوروز به اندازه کافی تامین و ذخیره شده است.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار ایلام عنوان کرد؛ تامین مایحتاج مردم در ایام نوروز

به گزارش از ، ایوب درویشی معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: پیگیری های لازم مبنی بر تامین کالا های اساسی در استان اجرا شده و ذخیره سازی لازم برای عرضه به موقع کالا های اساسی به بازار انجام گرفته است.

وی اعلام کرد: اکنون گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر و سیب و پرتقال در انبار های استان ذخیره سازی شده اند.

درویشی افزود: همچنین 220 تن میوه نیز به منظور تامین میوه شب عید علاوه بر 400 تن مقدار ذخیره شده در حال ارسال به استان است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: مردم هیچ نگرانی از نظر کمبود یا نبود کالا های اساسی و ضروری شب عید خود نداشته باشند و به شایعات و خبر های غیر موثق فضا های مجازی توجه ننمایند.

درویشی افزود: ستاد تنظیم بازار استان فعال است و مسایل و مسائل را به صورت مرتب رصد می نماید و با هرگونه گران فروشی و متخلفین بازار با یاری دستگاه های نظارتی و قضا برخورد می گردد.

وی به راه اندازی نمایشگاه بهاره در راستای عرضه مستقیم کالا، تنظیم بازار، تعدیل قیمت ها و دسترسی آسان مردم به کالا های مورد احتیاج و خوراک و پوشاک قبل از آغاز سال جدید اشاره نمود و یادآورشد: سعی شده که در این نمایشگاه تولیدنمایندگان داخلی حضور یابند تا بتوانند کالا به قیمت مناسب به مردم عرضه نمایند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار ایلام عنوان کرد؛ تامین مایحتاج مردم در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار ایلام عنوان کرد؛ تامین مایحتاج مردم در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید