فوتبال دنیا، برکناری مدیر جدید بارسلونا 14 ساعت پس از معارفه!

به گزارش وبلاگ آپلود، یکی از مدیران باشگاه بارسلونا کمتر از 24 ساعت از زمان معارفه اش برکنار شد.

فوتبال دنیا، برکناری مدیر جدید بارسلونا 14 ساعت پس از معارفه!

به گزارش وبلاگ آپلود و به نقل از نشریه مارکا، یکی از اخباری که خوسپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا در نشست خبری روز گذشته اش (چهارشنبه) خاطرنشان کرد، انتصاب سه فرد جدید برای حوزه های مختلف پس از استعفای اخیر سه تن از مدیران این باشگاه، کارلس ویلاروبی، جوردی مونس و سوسانا مونخه بود.

ویوس خاطرنشان کرد که به جای سه مدیر مستعفی به ترتیب ترست باسیلیو، مارتا پلانا و جوردی آرگمی منصوب گردیده اند و در تیم مدیریتی خوس ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه فعالیت شان را شروع خواهند کرد. حتی تصاویر و اسامی این سه نفر هم در زیر پست های سازمانی شان در صفحه مربوط به عوامل اجرایی و دست اندرکاران سایت رسمی باشگاه بارسلونا نهاده شد.

با این حال تنها 14 ساعت پس از این اتفاق، باشگاه بارسلونا مجبور شد در انتصاب ترسا باسیلیو به عنوان مدیر حوزه سازمانی باشگاه تجدیدنظر کند، چرا که او با وجود داشتن مدرک حقوق از دانشگاه بارسلونا که یکی از شروط کار در پست جدیدش بود باز هم نمی توانست به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه کار کند و دلیل آن نداشتن پنج سال سابقه عضویت در دپارتمان مربوطه بود، قانونی که در اصلاحیه چند سال پیش اساسنامه باشگاه بارسلونا در زمان ریاست ساندرو روسل به آن اضافه شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، برکناری مدیر جدید بارسلونا 14 ساعت پس از معارفه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، برکناری مدیر جدید بارسلونا 14 ساعت پس از معارفه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید