خبرنگاران نماینده مجلس: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث پیشرفت کشور می گردد

به گزارش وبلاگ آپلود، مهاباد- خبرنگاران- نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگیان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرینی نمایند گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، توطئه های دشمن را خنثی و راه را برای پیشرفت و ترقی کشور فراهم می نماید .

خبرنگاران نماینده مجلس: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث پیشرفت کشور می گردد

انورحبیب زاده بوکانی روز یکشنبه در مراسم روز معلم که در دبیرستان دخترانه اندیشه و با حضور امام آدینه و تنی چند از مسوولان محلی برگزار گردید، اضافه نمود: فرهنگیان و دانش آموزان نقش موثری در ایجاد شور انتخاباتی دارند و می توانند با ترغیب مردم در انتخابات آینده کشور را تضمین و دولت آینده را با قدرت وارد صحنه نمایند.

وی با اشاره به اینکه همه گروه ها و جریانات سیاسی باید کوشش نمایند تا زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم و مشارکت آنان در انتخابات فراهم گردد، اضافه نمود: نقش فرهنگیان در انتخابات گذشته بسیار موثر بوده و امید است در انتخابات پیش رو نیز این قشر در جامعه همپا و هم گام با دیگر اقشار جامعه نقش خود را ایفا نمایندد تا جهانیان به ویژه دشمنان این انقلاب بار دیگر مایوس و شکست خورده شوند.

عضو هیات رییسه کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی افزود: با مشارکت حداکثری مردم و گزینش یک فرد اصلح، ایران قادر خواهد بود قله های پیشرفت و عدالت را به نفع آحاد مردم فتح کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، گفت: معلم قشر زحمتکش، پرکوشش و مایه افتخار جامعه است و در راستای تعلیم و تربیت در این ایام کرونایی از جان خود مایه گذاشته است.

حبیب زاده با تاکید برضرورت همکاری همه ادارات و نهادها با آموزش و پرورش، افزود: آموزش و پرورش از نهادهای زیربنایی و مهم در توسعه جامعه است که این نقش را با آموزش و تربیت اسلامی دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، به خوبی انجام می دهد.

امام آدینه بوکان نیز در این مراسم با تبریک هفته معلم و تسلیت ایام شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شرکت در انتخابات وظیفه مهم و شرعی همه آحاد جامعه مردم ایران اسلامی است.

ماموستا ملاعباس احمدی با اشاره به نقش معلمان و فرهنگیان در انتخابات پیشرو، اضافه نمود: جامعه همواره معلم را به عنوان مرجع می داند و معلمان نقش ارزشمندی برای حضور مردم در انتخابات دارند .

وی به نقش موثر معلمان در تربیت نسل آینده کشور نیز گفت: اشاعه فرهنگ اسلامی توسط معلمان باعث آسایش جامعه شده و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی آینده کشور را تضمین خواهد نمود.

در این مراسم از خانواده معظم شهدای فرهنگی و دانش آموزان نمونه این شهرستان تجلیل شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نماینده مجلس: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث پیشرفت کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث پیشرفت کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید